    From: "PS" <P...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: EC/MC lg petro -VC Multi?
    Date: 3 Apr 2002 21:00:37 GMT
    Sender: p...@p...onet.pl@dial-994.bielsko.dialog.net.pl

    AMRA <a...@a...com> napisał(a) w artykule
    <a8fkot$6k8$1@news.onet.pl>...
    > w LG jest karta chargowa - czyli masz procent od wyplaty, roznie tez
    bedzie
    > z ta karta jak przjemie ich inny bank np Nordea
    >
    > VC Multi jest debetowa to raz, a za friko mozna wyplacac z bankomatow
    > Euronetu to dwa - czyli nosisz jedna pewna karte (ja chce tak zrobic :)
    >
    > Rozwiazaniem byloby LGNET dla zagranicy i Multibank dla Polski :) No
    chyba
    > ze nie lubisz mnozyc bytow.
    >
    > A i pamietaj LG Petro =/= LGNET - musialbs miec dwa rachunki czy tak czy
    > tak.

    Takie mi się nasunęły refleksje:
    1. Ktoś napisł że ten procent i tak jest korzystniejszy od przeliczeń
    EUR->USD->PLN
    (jakie występują przy płaceniu wizą w eurolandzie.
    2. Ogólnie chargowa- to chyba lepiej niż debetowa, nie?
    3. Jak ich przejmie Nordea to chyba nie zablokują z dnia na dzień wydanych
    już kart.
    4. Żeby otrzymać kartę LG nie trzeba mieć konta LGnet.
    PS