  • 1. Data: 2003-08-23 01:05:59
    Temat: co mam zrobic z reklamacja w Pekao SA
    Od: "Monika" <s...@w...pl>

    bo:

    - pieniadze zjadlo w bankomacie kolo 20 czerwca
    - minelo 2 miesiace

    a tymczasem ... w Centrum Kart i Czekow odpowiedzialnych za sprawe dowiaduje
    sie niezmiennie iz "sprawa jest NADAL w toku", ma swoj numer etc .... a
    pieniedzy jak nie bylo tak nie ma ...

    z tego co wiem to bank (zgodnie z regulaminem prowadzenia eurokonta) ma 14
    dni na rozpatrzenie sprawy, teraz jest juz ponad 63 dni
    czy jesli mam pozyczke w eurokoncie to moge zadac odsetek w tej wysokosci
    ile wynosi koszt kredytu ??
    czego jeszcze moge zadac od banku ??? w jakiej formie ??

    nie ukrywam iz jestem juz z lekka wkurzona

    bede wdizeczan za konkretna pomoc w tym wzgledzie

    pozdr

    monika

  • 2. Data: 2003-08-23 12:11:27
    Temat: Re: co mam zrobic z reklamacja w Pekao SA
    Od: "Adam C." <a...@N...gazeta.pl>

    Monika <s...@w...pl> napisał(a):

    > bo:
    >
    > - pieniadze zjadlo w bankomacie kolo 20 czerwca
    > - minelo 2 miesiace
    >
    > a tymczasem ...<ciach>
    Napisz od razu np. emaila do jakiejś p. Dyrektor od obsługi klienta , co Ci
    szkodzi , przynajmniej sprawa ruszy z kopyta. Ja tam zawsze walę z tak zwanej
    grubej rury , czyli zaczynam od góry.
    Pozdr.

  • 3. Data: 2003-08-23 15:20:10
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Monika <s...@w...pl> napisał(a):

    > czego jeszcze moge zadac od banku ??? w jakiej formie ??
    >
    > nie ukrywam iz jestem juz z lekka wkurzona
    >
    > bede wdizeczan za konkretna pomoc w tym wzgledzie

    Może tutaj http://www.zbp.pl/arbiter.php pomogą.
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 4. Data: 2003-08-23 19:21:22
    Od: "Monika" <s...@w...pl>

    dziekuje bardzo .. nawet nei wiedzialam ze cos takiego jest, heh
    pozdr

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bi80na$iv9$1@inews.gazeta.pl...