  • 1. Data: 2007-12-16 09:22:08
    Temat: KO BZWBK - czas otwarcia, aktywacji dostepu netowego i podpjeica Arki
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Z oferty BZWBK mam na razie jedynie fundusze Arki w ramach IKE.
    Chcialbym do nich miec jakis podglad przez net a do tego potrzebny
    jest inny produkt WBK. Znalazlem, ze moze to byc KO.
    Czy podczas jednej wizyty w oddziale WBK uda mi sie otworzyc takie
    konto, uzyskac do niego dostep internetowy i podpiac pod nie
    takze moje fundusze w Arce?
    Czy majac juz dostep do funduszy Arki IKE przez Internet mozna
    na nich dokonywac operacji konwersji?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2007-12-16 12:13:55
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Marcin napisał(a):
> [...]
    > takze moje fundusze w Arce?
    > Czy majac juz dostep do funduszy Arki IKE przez Internet mozna

    tak

  • 3. Data: 2007-12-16 17:42:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Dec 2007 10:22:08 +0100,
    osoba podpisana: Marcin <k...@k...de>
    napisała:

    > Witam

    [...]
    > Czy podczas jednej wizyty w oddziale WBK uda mi sie otworzyc takie
    > konto, uzyskac do niego dostep internetowy i podpiac pod nie
    > takze moje fundusze w Arce?
    Tak. (Przynajmniej jeśli chodzi o IKE).
    > Czy majac juz dostep do funduszy Arki IKE przez Internet mozna
    > na nich dokonywac operacji konwersji?
    Nie wiem.
    KJ

    If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
    -- Bertrand Russell