    From: "Wall" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dwa rozne limity na tej samej karcie -troche dlugawe
    Date: Mon, 22 Jul 2002 12:57:40 +0200

    Witam
    Ostatnio robilem zakupy w Czechach chargówką BZ WBK EC/MC. Parę dni pozniej
    wybralem kase z bankomatu w Polsce i na wydruku paragonu mialem limit karty
    z koncowka ---13,33. Dwa dni pozniej odebralem nowa chargówke w oddziale BZ
    bo mi sie termin konczyl. Wyszedlem na zewnatrz banku i sprawdzilem limit
    karty zeby przetestowac czy dziala. Niezle sie zdziwilem bo mi wyskoczyl
    limit nie --13,33 ale z koncowka --10,68!
    Wyglada na to ze kwota transakcji z Czech zablokowala mniej srodkow a po
    rozliczeniu BZ przeliczyl po wyzszym kursie korony niz kwota
    zablokowana -tylko wlasnie pytanie -jak to sie stalo??? Chyba jak mi
    zablokuja konkretna kwote za transakcje to rozliczaja ja na okreslony dzien
    po danym kursie dnia. To skad sie nagle wziela ta ronica? Ktos sie orientuje
    w temacie? Czy to zwykla pomylka i skorygowano srodki czy chodzi o cos
    innego?
    POzdrawiam
    Wall