    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Duże zmiany w interfejsie mBanku
    Date: Thu, 28 May 2009 12:08:09 -0700 (PDT)

    On May 28, 3:45 pm, Solos <U...@g...com>
    wrote:
    > Szkoda, ze nie zmieni sie wyglad na cos troche bardziej nowoczesnego -
    > np. tak jak to wyglada w Multibanku. Duzo bardziej czytelnie i estetycznie.

    Czytelnie i estetycznie? Owszem, wreszcie ktos pomyslal, i dodal
    jakies skroty do strony glownej - to plus.Szkoda, ze nie pomysleli
    jeszcze o dodaniu do strony glownej kart itp. - wejscie w szczegoly
    transakcji KK wymaga obecnie bodaj czterech klikniec - troche tego
    duzo.

    Jak dla mnie Multibank i jego interfejs uzytkownika jest wkurzajacy z
    tym przemieszczaniem sie wylacznie przez glowne menu pomiedzy kontami.
    Wg mnie tu calkiem fajnie wypada TBP - nie mozna miec wszystkiego, ale
    calkiem sporo rzeczy da sie jednak wyciagnac na pulpit. W Aliorze w
    teorii tez jest fajnie, praktyka troche gorsza (tam akurat korzystam
    wylacznie z KK i znowuz - dostanie sie z historii do innych danych
    karty tez jest srednio intuicyjne).

    W Multibanku pomysl z ciaglym wybieraniem 'szczegoly/historia/blokady'
    itp. jest OKDP - zwlaszcza, ze 'szczegoly' sa zawsze wybrane
    domyslnie, ich uzytecznosc jest znikoma, a do takiej np. historii
    przejsc da sie tylko wracajac na ekran glowny. Moze to nie tyle
    estetyka, co ergonomia - ale wygodne to zdecydowanie nie jest.

    mucher