  • 31. Data: 2009-06-10 10:58:13
    Temat: Re: Duże zmiany w interfejsie mBanku
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MałgosiaK"
    news:08d160d0-0aac-4b75-9935-605a933d0a2d@o30g2000vb
    c.googlegroups.com

    > ...na testach nie jedno cudo można znaleźć.

    Więcej szczegółów poproszę :)

    > Opłaty za konto nie będzie

    Obiecujesz? :)

    A jeżeli już zostały tutaj poruszone opłaty to ja (jak to często w moim
    przypadku bywa) pozwolę sobie zrobić lekki OT. Mianowicie Ja, Ty i reszta
    szanownego grona wie, że mBank "zaszalał" i od czerwca kasuje po 5 zł za
    papierową listę haseł. W związku z tym występuję z postulatem aby po
    weekendowej przerwie wdrożeniowej przy kawie z ciasteczkami omówić po za
    mizerną jakością kart płatniczych, możliwość generowania z poziomu serwisu
    transakcyjnego hasł jednorazowych, które klient by sobie sam wydrukował,
    albo trzymał np. w PDFie itp.

    O ile sam korzystam z haseł SMSowych to po ostatnim pobydzie we Włoszech z
    wielką chęcią wrócił bym do papierku (albo bardzo chętnie chciał bym go mieć
    pod ręką za free, po przez generowanie listy w serwisie transakcyjnym).
    Niestety w moim przypadku SMSy doszły po około 2 godzinach od próby zlecenia
    przelewu :O Dobrze, że moje słońce miało ze sobą papierowe listy - przelewy
    szły z jej konta :)
    Propozycję zostawiam pod rozwagę na wspomnianej już kawie z ciastkiem :)

    > Małgorzata Kowalska

    Jeżeli o mnie chodzi - po prostu Valdek :)

  • 32. Data: 2009-06-10 11:08:37
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 12:50:03 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Mianowicie, może po zakończeniu
    > przerwy wdrożeniowej jaka czeka nas w najbliższy weekend warto by było
    > usiąść z kierownictwem czy tzw. "góra" i przy kawie z ciasteczkami pogadać o
    > jakości wykonania kart płatniczych, które jak wiemy jest mizerna... -
    > wytarte imię, nazwisko, numer karty, podpis po kilku miesiącach normalnego
    > użytkowania karty to standart... :(

    Ty sie ciesz, że tylko się wyciera. Mi pękła druga VG z Polbanku, obie na
    pasku. Wytrzymują jakieś 5 miesięcy. Co zabawniejsze mimo peknięcia nadal
    działa i zamierzam z niej korzystać do momentu aż przestanie. Zamówienie
    nowej w Polbanku jest równoznaczne z zablokowaniem starej a na nową się 2
    tygodnie czeka.

    --
    Kojer