  • 11. Data: 2003-07-30 11:47:43
    Temat: Re: Duze wplaty
    Od: "Karla" <k...@o...pl>

    Wszystkie transakcje powyzej 10.000 EUR musza byc rejestrowane z dodatkowymi
    danymi (ze wzgledu na ochrone przed praniem brudnych pieniedzy)
    takie sa nasze przepisy bankowe
    pozdr

  • 12. Data: 2003-07-30 15:58:33
    Od: "ADI" <p...@b...cy>

    W artykule news:bg7ufs$3k$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): S.Stefanek z adresu <s...@P...onet.pl>
    napisał(a):

    > Myślę, że w swoim przypadku powinieneś się raczej martwić tym, że w
    > trakcie postępowania kontrolnego (skarbowego) urząd sprawdzi wpływy
    > na twoim koncie i grzecznie poprosi o wyjaśnienie skąd ta suma się
    > wzieła. Ma na to 5 lat. Tego można uniknąć na kilka prostych sposobów.

    Wiec sytuacja wyglada tak, ze sprzedaje mala dzialke, ktora jeszcze jest
    rolna, ale w trakcie przekwalifikowania, kwota u notariusza bedzie nizsza,
    niz to co w portfelu. Iczesc tych pieniedzy chce ulokowac na lokacie.
    A co by bylo gdyby US dostal odpowiedz, ze wygralem na loterii, lotto lub
    np. wyscigi konne na sluzewcu :)

    POzdr.
    ADI

  • 13. Data: 2003-07-30 16:17:44
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "ADI"
    > A co by bylo gdyby US dostal odpowiedz, ze wygralem na loterii, lotto lub
    > np. wyscigi konne na sluzewcu :)

    Poprosiłby o dowody. AFAIK wygrane są obciążone ryczałtowym podatkiem 10% i
    zostaje po tym ślad.

    Bogdan B.

  • 14. Data: 2003-07-30 16:24:49
    Od: "ADI" <p...@b...cy>

    W artykule news:bg8r3r$4up$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Bogdan B. z adresu <b...@h...pl> napisał(a):

    > Poprosiłby o dowody. AFAIK wygrane są obciążone ryczałtowym podatkiem
    > 10% i zostaje po tym ślad.

    Nie wiem jak z wysokimi wygranymi w lotto, ale kiedys wygralem troche na
    wyscigach i odszedlem od kasy z pieniedzmi bez zadnego pokwitowania.

    Pozdr.
    ADI

  • 15. Data: 2003-07-30 17:38:27
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> writes:

    > Polska jest jedynym mi znanym krajem, gdzie wpłaty należy podpisywać
    > (niewiadomo po co).

    Wiadomo po co - to stare zasady stalinowskie, to samo co z dowodami
    osobistymi, meldowaniami i odsiadka w armii.

    Fakt, normalnie to (tylko) kasjer powinien podpisywac kwit (egzemplarz
    klienta przynajmniej) - podpisywac, a nie rysowac kolko.

> [...]
    > i grzecznie poprosi o wyjaśnienie skąd ta suma się wzieła. Ma na to 5 lat.
    > Tego można uniknąć na kilka prostych sposobów.

    A nawet 7 (urzad skarbowy moze kazdego zapytac o dochody do konca
    piatego roku po roku, w ktorym zostaly uzyskane owe dochody).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 16. Data: 2003-07-30 20:46:13
    Od: "Rafal Urbanelis" <n...@o...pl>

    "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > i grzecznie poprosi o wyjaśnienie skąd ta suma się wzieła. Ma na to 5 lat.
    > Tego można uniknąć na kilka prostych sposobów.

    czy mozesz przytoczyc kilka (moze byc na priv, jesli wolisz)
    pozdrowienia,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 17. Data: 2003-07-31 07:08:04
    Od: " jba2" <j...@N...gazeta.pl>

    ADI <p...@b...cy> napisał(a):

> [...]
    > niz to co w portfelu. Iczesc tych pieniedzy chce ulokowac na lokacie.
    > A co by bylo gdyby US dostal odpowiedz, ze wygralem na loterii, lotto lub

    To bardzo cenna wiadomość dla ... wywiadu skarbowego!
    Pogooglujmy troszkę!
    Ślady wiodą do Bielskiego Klubu Karate Taikyoku - ul. Starobielska.
    Szukajmy dalej.
    Na pl.ogloszenia.sprzedam ciekawe ogłoszenie:
    "Sprzedam dzialke budowlana
    w Zarzeczu nad jeziorem zywieckim;
    powierzchnia 8,5 ar
    Cena do negocjacji.
    Kontakt: (0 prefix 33) 862-13-64 (po 17:00)

    Piotr M."
    Piotr M. - reszta nazwiska jest chyba w stopce strony Klubu karate

  • 18. Data: 2003-07-31 08:44:50
    Temat: Re: Duze wplaty - PODATEK OD PROSTYTUCJI
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

> [...]
    > niz to co w portfelu. Iczesc tych pieniedzy chce ulokowac na lokacie.
    > A co by bylo gdyby US dostal odpowiedz, ze wygralem na loterii, lotto lub

    1. To co robisz to w świetle prawa przekręt i pranie brudnych (z
    nieujawnionych źródeł) pieniędzy. Powinieneś dobrze przemyśleć czy warto,
    zwłaszcza jeśli ta kwota jest znaczącą w stosunku do twoich dochodów i
    zamierzasz pieniądze oszczędzać. Jeśli np. za rok zdecydujesz sie kupić auto
    lub dom, to możesz mieć problemy z dowiedzeniem skąd pieniądze.
    Wykroczenie lub przestępstwo skarbowe (możesz sprawdzić które z nich) polega
    m.in że obowiązek zapłacenia 2% podatku od czynnośći cp solidanie leży na
    tobie i kupującym. Świadomie, z rozmysłem i publicznie (internet) zaniżanie
    podatku naraża cię na skutki dużo większe niż korzysci. Z tego jest
    oczywiście dość proste wyjście (bo podatek płaci się od WARTOŚCI nie od
    CENY).

    2. Możesz też zeznać, że twoja żona sie prostytuuje. To nie żart. W naszym
    pięknym kraju dochody z tej działalności nie są opodatkowane, a jest ona
    legalna (nie sutenerstwo!!!!). Było to już przez podatników stosowane ALE
    musisz dowieść, że masz żone w że ona rzeczywiście to robi. Podobnie z
    wygraną na wyścigach. Jeśli wygrywasz dużo i odchodzisz bez zaświadczenia,
    to TWÓJ PROBLEM, an nie urzędu. Jeśli nie możesz tych faktów UDOWODNIĆ, to
    musisz je UPRAWDOPODOBNIĆ (światkowie itp) w trakcie postępowania, tak by
    dać urzędowi szansę na wydanie dobrej dla cię decyzji.

    Stefan vel NO-Przekręt

  • 19. Data: 2003-07-31 09:59:49
    Od: " jba2" <j...@N...gazeta.pl>

    S.Stefanek <s...@P...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > musisz je UPRAWDOPODOBNIĆ (światkowie itp) w trakcie postępowania, tak by
    > dać urzędowi szansę na wydanie dobrej dla cię decyzji.

    A jeśli organy ścigania zechcą przeprowadzić "zakup kontrolowany"?

  • 20. Data: 2003-07-31 12:08:59
    Od: "ADI" <p...@b...cy>

    Dnia Thursday, July 31, 2003 9:08 AM czasu lokalnego,
    niejaki(a): jba2 z adresu: <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Pogooglujmy troszkę!

    1. Wow ale bystrzak z Ciebie

    2. Moze pogooglaj jeszcze i pomozesz prokuraturze w rozwiazaniu spraw
    Panow Rywina czy Gudzowatego,
    Wtedy i satysfakcja twoja bedzie wieksza i panstwo zyska wiecej do
    budzetu bo to beda miliony pln.

    3. Jeszcze raz gratuluje bystrosci i umiejetnosci googlowania, niewielu
    internautow to potrafi

    4. Moje pytanie to mogly byc czystoteoretyczne dywagacje, a to ze chce
    sprzedac dzialke, to nie wiele znaczy.

    Masz dowody to wal do urzedu Skarbowego w Żywcu.

    > Ślady wiodą do Bielskiego Klubu Karate Taikyoku - ul. Starobielska.

    2. I co ze zrobilem strone internetowa min. dla BKK Taikyoku????

    Klubu w to nie mieszaj.

    Moze podac Ci adres mojej parafii - bo czasem do kosciola chodze???

    > Na pl.ogloszenia.sprzedam ciekawe ogłoszenie:
    > "Sprzedam dzialke budowlana

    3. Jesli jestes zainteresowany to zapraszam, wciaz chce sprzedac cena 30
    000 PLN, nie do negocjacji

    > Kontakt: (0 prefix 33) 862-13-64 (po 17:00)

    Mozesz nawet wczesniej

    > Piotr M. - reszta nazwiska jest chyba w stopce strony Klubu karate

    Tak, zgadza sie, i co z TEGO???

    Zapomniales jeszcze, ze dodac ze korzystam z modemu i zawsze logi mozna
    w tepsie sprawdzic, a tak powaznie, to gdybym mial cos do ukrycia to
    zamaskowal bym sie za firewallem, nie podawal maila, albo zalozyl sobie
    takiego na 2 dni jak ty.

    Milego dnia