  • 1. Data: 2003-07-29 18:49:20
    Temat: [NORDEA] stan karty -> "w drodze"
    Od: bart <b...@w...pl>

    witam

    mam pytanie:

    zalozylem sobie konto, przez linie telefoniczna aktywowalem sobie usluge
    dostepu poprzez internet do mego konta. wszyskto ok- stan konta 0.
    w dziale "karty" zastanowil mnie jednak fakt ze stan mojej kart Visa
    Electron jest opisany jako "w drodze" !! czy to oznacza ze czeka jeszcze
    na autoryzacje ?? ze np. jutro albo za 2, 3 dni bede mogl dokonywac
    pierwszych wyplat z bankomatow ??

    z gory dzieki za pomoc

    bart
    --
    Ablar
    GG 1054840

    "Odi profanum vulgus et arceo
    - nienawidzę ciemnego tłumu i trzymam się odeń z daleka."

    Horacy

  • 2. Data: 2003-07-29 19:55:34
    Temat: Re: [NORDEA] stan karty -> "w drodze"
    Od: "" <k...@p...onet.pl>

    To znaczy, ze czekaja na dokumenty podpisane przez ciebie. Lepiej zadzwonic i
    ich pogonic. Ja tak zrobilem i poskutkowalo. Za chwile mialem aktywna Vise.

  • 3. Data: 2003-07-30 10:09:53
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl>
    > To znaczy, ze czekaja na dokumenty podpisane przez ciebie. Lepiej
    zadzwonic i
    > ich pogonic. Ja tak zrobilem i poskutkowalo. Za chwile mialem aktywna
    Vise.

    po co - przeciez ma saldo zero ;-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-07-30 12:13:40
    Od: "k...@p...onet.pl" <k...@W...onet.pl>

    > po co - przeciez ma saldo zero ;-))
    > *** blad ***

    ja mialem zerowe saldo, ale mialem odrazu linie kredytowa dana, wiec od razu
    chcialem miec doste do tej kasy ;)

    linie kredytowa dla nordea vip oczywiscie.