  • 1. Data: 2003-07-29 17:53:39
    Temat: WBK - komu bije zegar
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    Dostałem w WBK KK za pół ceny i do tego obiecali zegarek. Dziś się zdziwiłem
    bo przyszedł dziś. Całkiem porządny Swatch
    http://www.wristwatch.com/depot.asp,,sku,,swa-GK720,
    ,idx,,26023,,slt,,37111.6458912037
    z 2 letnią gwarancją.

    Jeśli braliście udział w promocji to pilnujcie skrzynek pocztowych.

    W ogóle mam wrażenie jakby KK obsługiwał jakiś lepszy bank. Kartę gold
    dostałem w 7 dni od złożenia wniosku, kurierem do domu za 110 PLN, mam
    podgląd www i jeszcze wiem która godzina.

    Stefan Zegar

  • 2. Data: 2003-07-30 08:06:05
    Temat: Re: WBK - komu bije zegar
    Od: "" <w...@o...pl>

    Ale to chyba tylko do VC Gold daja zegarek?

  • 3. Data: 2003-07-30 08:18:06
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    > Ale to chyba tylko do VC Gold daja zegarek?

    Nie, ale warunkiem dodatkowym było 2k PLN tranzakcji bezgotówkowych do końca
    okresu promocji.

    Stefan

  • 4. Data: 2003-07-30 08:23:03
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    > Ale to chyba tylko do VC Gold daja zegarek?

    Nie tylko, ja np. dostałem do VC Idea Profit. Dziwię się że ta busola
    kosztuje 35 dołków, bo oceniłem ją na niezbyt solidną. Inna sprawa, że ze
    zegarek jest raczej młodzieżowy, więc pewnie sie nie znam :^)

    Miłego dnia
    Tomek

  • 5. Data: 2003-07-30 12:33:22
    Od: "TeeS" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:bg6cci$qmm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    6458912037
    > z 2 letnią gwarancją.
    >
    > Jeśli braliście udział w promocji to pilnujcie skrzynek pocztowych.

    Mi też przysłali - ale chyba będę musiał zainteresować allegro.pl, bo mi się
    nie podoba ;-)

    Osobiście wolałbym 10K PLN w konkursie Visa, ale chyba nic z tego nie wyszło
    :-(

    Pzdr,
    --
    TeeS

    -- Uwaga na pułapkę w adresie e-mail ! --