  • 1. Data: 2003-07-29 18:59:54
    Temat: tekst umowy przedwstepnej-kupno mieszkania
    Od: "Jacek_Rekowski" <j...@W...pl>

    Witajcie
    Juz niebawem bede miał wreszcie własny kąt!!!!!!!!!! HURA:)
    I własnie szukam tekstu umowy przedwstepnej która chce spisac /bo bedzie tez
    miała też moc prawna/ bez udziału notariusza/ona u nas kosztuje 700PLN/ wiec tu
    mam goracą prośbę- CZY MOZE MA KTOS Z WAS GOTOWY TEKST UMOWY PRZEDWSTEPNEJ,
    która to mówi w swojej treści iz Zbywający w takim o takim terminie opóści
    lokal, kupujący w takim a takim terminie dokona zakupu, no i ze wpłacono
    zadatek w takiej a takiej kwocie, itd
    Z góry bardzo dziekuje
    Pozdrawiam serdecznie
    Ja_reko

  • 2. Data: 2003-07-29 20:52:24
    Temat: Re: tekst umowy przedwstepnej-kupno mieszkania
    Od: "Graan" <h...@i...pl>

    http://www.pity.pl/druki/#7 może tu znajdziesz

  • 3. Data: 2003-07-29 21:05:16
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek_Rekowski" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lokal, kupujący w takim a takim terminie dokona zakupu, no i ze wpłacono

    A czy przypadkiem o tym opuszczeniu lokalu nie pisze sie we wlasciwej umowie
    kupna/sprzedazy? Umowa przedstepna dotyczy chyba tylko deklaracji
    sprzedazy/zakupu (lacznie z ustaleniem kwot, zadatkow i terminow podpisania
    wlasciwej umowy) oraz akceptacji stanu technicznego lokalu.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia