  • 11. Data: 2004-09-16 18:09:41
    Temat: Re: Duża suma (kilkanaście milionów) - w jakim banku ?? (najbezpieczniej)
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jarocki <j...@n...spam.op.pl> wrote:

    > No to ładnie...O private bankingu nie słyszałem,.......

    I chcesz wygrywać 18 milionów? Phi.

    BTW: Zapomniałeś o podatku i o tym, żeby pieniądze na siebie pracowały
    (chociaż przy takich sumach, to da się z samych lokat żyć jak król)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2004-09-16 18:11:36
    Od: "neon" <xtek[no-SpAm]@op.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > BTW: Zapomniałeś o podatku i o tym, żeby pieniądze na siebie pracowały
    > (chociaż przy takich sumach, to da się z samych lokat żyć jak król)

    Jakby to wrzucic na Inteligo to dziennie byloby hohohohoh :)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2004-09-16 18:41:45
    Od: Benny <zbkm@_usun_interia.pl>

    Jarocki wrote:
    > Witam
    >
    > Mam 18.000.000 zł do umieszczenia na koncie.....

    Kumulacja, kilku wygranych i na waciki zostanie ;-)

    Zbyszek

  • 14. Data: 2004-09-16 18:58:25
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jarocki napisał:

    > Jak powiedzieć komuś "jesteś ostatecznym debilem!" ?
    > ---> Jesteś świetnym docelowym klientem aut marki Skoda

    Dobre, dobre, sama prawda.

    Bartol

  • 15. Data: 2004-09-16 21:43:57
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "Jarocki" <j...@N...SPAM.op.pl> wrote in message
    > Wiecie włoże 18 mln. na konto ide później do okienka wypłacić 15 tys. żł
    na
    > telewizor, a panienka z okienka
    > od liczby zer na moim koncie rozboli głowa, jak jej przejdzie może
    zadzwonić
    > do kumpli z Wołomina czy Pruszkowa i za chwile
    > Baranina, Cieleceina albo Wieprzowina nie opuszcza mnie na krok swoim
    > czarnym Mercem E, BMW 5 czy Jeepem Grand Cherokee... :)
    Klientom Private Banking stan konta się nie podświetla (nie wiem czy to
    standard czy trzeba sobie taką opcję zamówić). Kasjerka nie widzi ile masz
    na koncie. Kasjerka widzi, że masz gwiazdki zamiast stanu konta i domyśla
    się tylko, że jesteś nadziany, co może oznaczać, że masz aż 50000 albo aż
    500000000. Prosisz o 15 K PLN to też nie wiadomo, czy może nie jesteś na
    debecie.
    > 2. (Niektóre) Banki robią (czasami) różne przewały i bankructwo / upadek
    > jest wielce prawdopodobny....a szkoda byłoby stracić 18 mln, zł
    > to ponad 4.5 mln $$$ !!! Nawet w USA robi wrażenie (na niektórych
    ) )....
    10 największych jest Too Big To Fail - padłby cały system, innych pewnie i
    tak nie brałeś pod uwagę.
    > No to jaki bank ?
    Żaden. Lokaty negocjowalne są nawet dla relatywnie niskich kwot -
    pięciocyfrowych. Swobodnie możesz podzielić sobie tą kwotę, bo wiesz nawet
    jeden milion wystarczy, żeby Cię zwolnili z opłat, więc na koszt prowadzenia
    zbytnio się nie wykosztujesz;-)

    Pozdarwiam!
    Artur Adam Surowiec

  • 16. Data: 2004-09-16 22:25:03
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 19:24:24 +0200, Fotech naskrobał(a):

    > ja mysle, ze w kazdym tak samo bezpiecznie, ale takie kwoty w bankach nie robia na
    nikim wrazenia, co najwyzej troszke grzeczniej Co odpowiedza na twoje pytania, jakby
    co.

    jako że private banking zaczyna sie od 0,5 mln to 36x wiecej na pewno zrobi
    wrażenie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org