  • 1. Data: 2006-02-20 16:03:05
    Temat: Doładowanie komorki przez konto.
    Od: "dr_After" <dr_after@nie_istnieje.pl>

    Doładowanie przez konto Inteligo.
    Wlasnie sie zastanawiam co robic, kurka. Dwa dni temu ładowalem komorke
    (SimPlus) przez konto. Kasa z konta zeszla. A komorka do dzis
    niedoladowana. Dwa razy po 10 złotych zrzuciło mi z konta a ten gowniany sms
    "konto zasilone" nie nadchodzi. Raz zdarzylo mi sie z 20 godzin czekac na
    aktywacje (simplus padł), raz mi sie zdarzylo czekac ponad dobe (za duzo
    wiadomosci na karcie a sms o doladowaniu musi przyjsc, po usunieciu
    wiadomosci wszystko wrocilo do normy). Teraz czekam dwa dni i czuje, jakby
    ktos mnie w ch* zrobil, tylko nie wiem kto - inteligo czy simplus? Szit.
    Ktos cos slyszal o problemach z tego typu usługami?

    drA

  • 2. Data: 2006-02-20 16:12:07
    Temat: Re: Doładowanie komorki przez konto.
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 20 Feb 2006 17:03:05 +0100, w <dtcosv$jm$1@news.interia.pl>, "dr_After"
    <dr_after@nie_istnieje.pl> napisał(-a):

> [...]
    > ktos mnie w ch* zrobil, tylko nie wiem kto - inteligo czy simplus? Szit.
    > Ktos cos slyszal o problemach z tego typu usługami?

    Poczytaj o trwającej od miesiąca niekończącej się awarii platformy SimPlusa.
    www.simplus.pl też się przyda poczytać.

    Jest jedna skuteczna rada -- przenieść się do Tak-Taka lub Heyah (zwłaszcza z
    uwagi na obecną promocję) lub Orange.
    Mniej skuteczna -- nękać BOK Plusa.

    Polecam lekturę pl.*.gsm.

  • 3. Data: 2006-02-20 16:28:07
    Od: "dr_After" <dr_after@nie_istnieje.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Poczytaj o trwającej od miesiąca niekończącej się awarii platformy
    SimPlusa.
    > www.simplus.pl też się przyda poczytać.

    Przeczytalem. Info o ich "przebudowie" liczy już miesiąc. Dlatego myslalem w
    swej naiwnosci, ze to nieaktualne. Niezly burdel mają wobec tego.

    > Jest jedna skuteczna rada -- przenieść się do Tak-Taka lub Heyah
    (zwłaszcza z
    > uwagi na obecną promocję) lub Orange.

    Orange miałem kiedys, za czasów Idei i mi nie pasowało (to było przed
    obniżkami), Heyah mam w prywatnym telefonie i jest very ok. Niestety
    "firmowy" jest na plusa i musze miec ten numer, bo zmiana to mordega.Szit.
    Pozostaje czekać.

    > Mniej skuteczna -- nękać BOK Plusa.

    Ich sie nie da nekac, bo sie nie da dodzwonic. Z mojego telefonu nie moge na
    przyklad wykonac połączenia na bezplatny numer. Platny zas, oprócz
    komunikatu "mamy syfa" oraz entuzjastycznej reklamy wypowiadanej
    niespiesznym tonem za moje pieniądze ma do zaoferowania "Your call is
    important to us, please wait..wait...wait..."

    Pieprzyc Plusa.

    drA

  • 4. Data: 2006-02-20 20:47:15
    Temat: Re: Do
    Od: Michal MJJ <w...@...pl>

    > Wlasnie sie zastanawiam co robic, kurka. Dwa dni temu ładowalem komorke
    > (SimPlus) przez konto. Kasa z konta zeszla. A komorka do dzis

    hehehe widac ze sie nie czyta pl.rec.telefonia.gsm ;-)

    ps
    pociesze cie ze doladowanie z banku nie ma tu nic do rzeczy - znikaja
    pieniadze po doladowaniu wszystkimi kanalami, znikaja w nocy jak spisz...

  • 5. Data: 2006-02-23 08:33:22
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl>

    Użytkownik "dr_After" <dr_after@nie_istnieje.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niespiesznym tonem za moje pieniądze ma do zaoferowania "Your call is
    > important to us, please wait..wait...wait..."

    wyrob sobie nowe pieczątki, albo przenieś numer do innej sieci, powinno sie
    już dac to zrobić, za sto pare złotych

    --
    Zephyr
    z...@T...pl