  • 1. Data: 2003-11-07 16:30:11
    Temat: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Witam !!

    Czy wie ktoś może, czy przez Euronet można doładować konto na dowolna kwotę,
    czy są też jakieś widełki (np. 30-150zł.)
    Jak długo trwa doładowanie (natychmiast, czy trzeba trochę odczekać)?

    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2003-11-07 16:35:31
    Temat: Re: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 07 Nov 2003 17:30:11 +0100, kovalek napisal/a:

    > Witam !!
    >
    > Czy wie ktoś może, czy przez Euronet można doładować konto na dowolna
    > kwotę, czy są też jakieś widełki (np. 30-150zł.)
    Widełki sa zawsze chyba. natomiast POPa "dodatkowo":) można doładować
    tylko o wartosci jakie wystepuja na POPkartach.

    >Jak długo trwa
    > doładowanie (natychmiast, czy trzeba trochę odczekać)?
    W euronecie nigdy nie doładowywałem, ale w innych bankomatach
    natychmiastowo. nie widze powodu, żeby w euronecie miało być dłużej.

    KrzysiekL

  • 3. Data: 2003-11-07 16:40:46
    Temat: Re: Do3adowanie POP-a przez Euronet
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    krzysiekL <k...@w...wp.pl> wrote:
    > natychmiastowo. nie widze powodu, żeby w euronecie miało być dłużej.

    Netychmiastowo - sprawdzane (co prawda na simplusie - ale zadna roznica - bo
    w BZ WBK rodzicom doladowuje i na POPa i na SIM+ i zawsze jest od razu).
    Chociaz teraz juz calkowicie praktycznie przerzucilem sie na mBank mobile
    (dostepne takze w BZWBK).

  • 4. Data: 2003-11-07 16:48:54
    Od: j...@u...wp.pl

    Dnia Fri, 7 Nov 2003 17:30:11 +0100, kovalek <k...@o...pl> napisał:

    > Czy wie ktoś może, czy przez Euronet można doładować konto na dowolna
    > kwotę,
    > czy są też jakieś widełki (np. 30-150zł.)

    mozna doladowac tylko za 25, 50, 100 lub 150 zlotych (tak jak normalne
    popkarty)

    > Jak długo trwa doładowanie (natychmiast, czy trzeba trochę odczekać)?

    natychmiast

  • 5. Data: 2003-11-07 18:11:28
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 07 Nov 2003 17:40:46 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisal/a:
    > Chociaz teraz juz calkowicie praktycznie przerzucilem sie na mBank
    > mobile (dostepne takze w BZWBK).
    a ja przerzuciłem się na doładowanie wysyłaniem sms-a:)

    Krzysiek

  • 6. Data: 2003-11-07 19:04:13
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:pan.2003.11.07.18.11.28.580119@wytnij.wp.pl>
    dnia 2003-11-07, krzysiekL wstukał(a)

    > a ja przerzuciłem się na doładowanie wysyłaniem sms-a:)

    czyli, żeby doładować np. 109,80 PLN wysyłasz 10 SMS-ów na 79xx? ;)
    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem

  • 7. Data: 2003-11-07 22:08:15
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 07 Nov 2003 20:04:13 +0100, 'Tom N' napisal/a:

    > W wiadomości <news:pan.2003.11.07.18.11.28.580119@wytnij.wp.pl> dnia
    > 2003-11-07, krzysiekL wstukał(a)

    > czyli, żeby doładować np. 109,80 PLN wysyłasz 10 SMS-ów na 79xx? ;)
    że jak?
    wpisuje tak: <pin> D <kwota> i wysyłam na 8024(numer bezpłatny)

    KrzysiekL

  • 8. Data: 2003-11-07 22:19:26
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy wie ktoś może, czy przez Euronet można doładować konto na dowolna
    kwotę,

    Tak, wie. Że nei można. :-)
    Tylko nominały POPkart.

    > Jak długo trwa doładowanie (natychmiast, czy trzeba trochę odczekać)?

    online.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 9. Data: 2003-11-08 05:16:34
    Od: Mat <w...@c...chip.pl>

    Tom N | n...@i...dyndns.org.invalid:

    > czyli, żeby doładować np. 109,80 PLN wysyłasz 10 SMS-ów na 79xx? ;)

    ROTFL :))))
    a BTW to można doładowywać tylko i wyłącznie nominałami POPowych kart ale
    zaczynając od tej 25 złotowej :)

    A tak offtopicznie zapytam, czy doładowanie takie (poprzez SMS lub
    bankomat), zwiększa limity czasowe, tak jak robią to karty o bliźniaczych
    nominałach ????

    --
    Mat

  • 10. Data: 2003-11-08 07:33:24
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > A tak offtopicznie zapytam, czy doładowanie takie (poprzez SMS lub
    > bankomat), zwiększa limity czasowe, tak jak robią to karty o
    bliźniaczych
    > nominałach ????

    Przez bankomat w POPie tak - wszystko tak, jakbyś kupił zdrapkę, no
    oczywiście abstrahując od ceny - zdrapkę zwykle daje się kupić ciut
    taniej. Nie wiem tylko jak punkty Profitu są liczone.

    Grzexs