  • 11. Data: 2003-11-08 08:01:19
    Temat: Re: Do3adowanie POP-a przez Euronet
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Mat" <w...@c...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:dgdxqnkvxyin.dlg@Snickers.Rulez...

    > A tak offtopicznie zapytam, czy doładowanie takie (poprzez SMS lub
    > bankomat), zwiększa limity czasowe, tak jak robią to karty o bliźniaczych
    > nominałach ????

    Oczywiście. Dlaczego nie ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 12. Data: 2003-11-08 08:01:40
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > taniej. Nie wiem tylko jak punkty Profitu są liczone.

    Oczywiście tak samo.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 13. Data: 2003-11-08 11:04:16
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Z tego, co widzę to zarówno w Euronecie jak i w innych serwisach np. PayGSM
    nie da się załadować mniej, niż minimalna wartość karty i dotyczy to
    wszystkich kart.

  • 14. Data: 2003-11-08 11:43:40
    Temat: Re: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sat, 08 Nov 2003 08:33:24 +0100, Grzexs napisal/a:

    > Przez bankomat w POPie tak - wszystko tak, jakbyś kupił zdrapkę, no
    > oczywiście abstrahując od ceny - zdrapkę zwykle daje się kupić ciut
    > taniej. Nie wiem tylko jak punkty Profitu są liczone.
    Czasem nawet to "ciut" to jest całkiem duzo, ale nie znam w mojej okolicy
    takiego punktu. Pytałem w Idei jak to jest że czasem jest ciut
    taniej(zawsze myslałem, że to tak jak z prasą na przykład - zawsze stała
    cena) ale nie potrafili tez tego wytłumaczyć.

    Co do punktów Profit:
    Za doładowanie w bankomacie otrzymujesz dodatkowe punkty Profit(tzn.
    wiecej niz gdybys doładował zdapką) natomiast doładowujac przy pomocy
    wspomnianego przeze mnie sms-a tylko tyle ile byś dostał doładowując
    zdrapką)

    KrzysiekL

  • 15. Data: 2003-11-08 11:48:37
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    > oczywiście abstrahując od ceny - zdrapkę zwykle daje się kupić ciut
    > taniej. Nie wiem tylko jak punkty Profitu są liczone.

    Tfu. Nie zrozumiałem. Jeśli doładowujesz przez bankomat dostajesz normalną
    ilość punktów plus premia - mniej więcej jeszcze połowa dodatkowo więcej.
    Szczegóły - www.idea.pl.

    A pisałem o tym, że doładowując punktami Profit też zostają przedłużone
    okresy ważności konta.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 16. Data: 2003-11-08 11:48:55
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    p...@w...wp.pl,
    krzysiekL <k...@w...wp.pl>:

> [...]
    > wiecej niz gdybys doładował zdapką) natomiast doładowujac przy pomocy
    > wspomnianego przeze mnie sms-a tylko tyle ile byś dostał doładowując

    Warto sie w to bawic (w ten Profit?). Da sie jakos prosto sprawdzic, ile
    punktow sie uzbieralo?

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-11-08 11:51:09
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > taniej(zawsze myslałem, że to tak jak z prasą na przykład - zawsze stała
    > cena) ale nie potrafili tez tego wytłumaczyć.

    Po prostu. W hurcie płacisz mniej. Obcinając część swojego zysku sprzedajesz
    taniej. Ot chociażby www.zdrapki.pl.

> [...]
    > wiecej niz gdybys doładował zdapką) natomiast doładowujac przy pomocy
    > wspomnianego przeze mnie sms-a tylko tyle ile byś dostał doładowując

    Co jest dla mnie niezrozumiałe bo powinny być premiowane wszelkiego rodzaju
    sposoby doładowania poza zwykłą POPkartą.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 18. Data: 2003-11-08 12:00:56
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Warto sie w to bawic (w ten Profit?). Da sie jakos prosto sprawdzic, ile
    > punktow sie uzbieralo?

    Grrrrrrrr...

    Poczytaj najpierw www.idea.pl/profit :-)

    Dodam, że program jest naprawdę dobry. Ale nie wymagaj, żebym teraz opisywał
    wszystkich opcji. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 19. Data: 2003-11-08 12:07:43
    Temat: Re: Re: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sat, 08 Nov 2003 12:51:09 +0100, Wojciech Nawara napisal/a:

    > Co jest dla mnie niezrozumiałe bo powinny być premiowane wszelkiego
    > rodzaju sposoby doładowania poza zwykłą POPkartą.
    Też tego nie rozumiem, ale niewątpliwie wymaga to dogadanie się z sobą
    przez dwie firmy przynajmniej - a wiadomo że Polak z Polakiem się prędzej
    pokłóci niż porozumie w jakiejś sprawie..;)

    KrzysiekL

  • 20. Data: 2003-11-08 12:14:55
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    boiltg$iod$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > Poczytaj najpierw www.idea.pl/profit :-)

    Poczytalem. Ale nie znalazlem info o tym, jak sie dowiedziec, ile sie ma
    punktow.
    Wyslalem tez kiedys zgloszenie i nic sie nie dzieje.

    > Ale nie wymagaj, żebym teraz
    > opisywał wszystkich opcji. :-)

    Nie wymagam. Nawet nie kazalem Ci odpisywac, tym bardziej, ze to w zasadzie
    NTG, wiec sie nie stresuj ;)
    Odpowiada, kto ma ochote :)

    --
    Robert