  • 1. Data: 2005-06-01 23:06:33
    Temat: Do mAni
    Od: "Major Bień" <t...@s...pl>

    Ja czekam trzeci dzień, patrzę na wnio-oski
    Czy przyjdzie wyciąg od Ciebie, czy przyślesz mi
    Czy wiesz, że Twoje mejle spalają mnie jak ogień
    Gdy patrzę w moją skrzynkę zaczyna się dzień
    Ja czekam czwarty dzień, patrzę na wnio-oski
    Czy przyjdzie wyciąg od Ciebie, czy wyślesz mi
    Czy wiesz, że gdy obiecujesz, zapewniasz dziewięć razy
    Umieram patrząc w okna na portalu
    Tak bardzo, bardzo oszukujesz mnie
    Tak bardzo okłamujesz mnie
    Tak bardzo, bardzo oszukujesz mnie
    Tak bardzo potrzebuję...

    W Y C I Ą G U !!!

  • 2. Data: 2005-06-01 23:15:03
    Temat: Re: Do mAni
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Major Bień wrote:
> [...]
    > Ja czekam czwarty dzień, patrzę na wnio-oski
    > Czy przyjdzie wyciąg od Ciebie, czy wyślesz mi
    > Czy wiesz, że gdy obiecujesz, zapewniasz dziewięć razy

    jezu, ale masakra