    From: SunWoj <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dlaczego jeszcze nie mam konta w mBANK? :-)
    Date: Sun, 17 Feb 2002 15:39:46 +0100

    Witajcie.
    Wlasnie chcialem sobie zalozyc konto w mbank...
    Czym sie rozni ekonto od maxa? Czytalem te roznicy na ich www, ale ja
    chcem konto do bezplatnych przelewow i moze jakichs lokat? Nie wiem co
    wybrac.
    Po 2-gi jest chyba jakas promocja bo kaza mi na www wpisac nr.
    czyjegos konta, ktore mnie polecilo?
    O co chodzi, i podajcie mi czyjs numer konta :-) Co mozna za to miec?

    Pozdrawiam.
    Wojtek
    P.S. Pliz... Tylko nie odsylajcie mnie do archiwum bo nie moge sie
    polapac ze znalezieniem czegokolwiek.