  • 1. Data: 2002-02-17 12:46:16
    Temat: Inteligo wstrzymalo oplaty
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@g...pl>

    Wlasnie dzwonilem do Inteligo, poniewaz naliczyli mi oplate za serwis SMS
    (ktorego oczywiscie nie zamawialem)
    Gdy spytalem sie na temat zamykanai rachunku, to I-linka powiedziala, ze
    zarzad wstrzymal pobieranie oplat za prowadzenie rachunku i uzywanie karty.

    Czyzby za duzo kilentow zaczelo uciekac...

    Pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2002-02-17 20:52:51
    Temat: Re: Inteligo wstrzymalo oplaty
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze k...@g...pl:

> [...]
    > ze zarzad wstrzymal pobieranie oplat za prowadzenie rachunku i
    > uzywanie karty.
    >
    > Czyzby za duzo kilentow zaczelo uciekac...

    Hmm, mnie też pobrali 4,99 za SMS, tłumaczyli się tym że zakładałem konto w
    momencie jakichś zmina w systemie i stąd błąd systemu, mam nadzieję że to
    nie będzie sie powtarzać.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,
    a każdy geniusz dzieckiem." Artur Schopenhauer

  • 3. Data: 2002-02-18 05:24:53
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > zarzad wstrzymal pobieranie oplat za prowadzenie rachunku i uzywanie karty.
    >
    > Czyzby za duzo kilentow zaczelo uciekac...

    a ja w piątek zdożyłem już zrezygnowav VE, będe miał przynajmiej VC w USD