  • 1. Data: 2003-07-01 09:06:45
    Temat: Diners Club?
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    Karty Diners Club mają już 53 lata. Od kilku lat są już wydawane także przez
    polskie banki. Są to karty prestiżowe przeznaczona dla osób zarabiających
    minimum 8-10 tysięcy złotych. Od większości innych kart różnią się tym, że
    są kartami typu charge.

    Czy korzystacie z tych kart? Jak oceniacie te karty w porównaniu do
    oferowanych u nas kart Visa i MasterCard? Czy podróżując korzystaliście z
    udogodnień jakie daje Diners, takich jak np. saloniki na lotniskach? Jakie
    są wasze wrażenia?

    Więcej o Diners Club:
    http://www.kartyonline.net/art_18.html

    Zachęcam do lektury i dyskusji.
    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2003-07-01 18:35:02
    Temat: Re: Diners Club?
    Od: p...@p...onet.pl

    > http://www.kartyonline.net/art_18.html
    >
    > Zachęcam do lektury i dyskusji.
    > --
    > Karol Żwiruk
    > Świat Kart:  http://kartyonline.net

    Jak również http://dinersclub.pl

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2003-07-01 18:39:28
    Od: p...@p...onet.pl

    > Jak również http://dinersclub.pl
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł
    >
    >Przepraszam, poprzedni link nie działa
    http://www.dinersclub.pl/

    Paweł

  • 4. Data: 2003-07-01 21:03:05
    Od: "r." <m...@p...onet.pl>

    "Karol Żwiruk" <p...@k...net> wrote in message
    > Czy korzystacie z tych kart? Jak oceniacie te karty w porównaniu do
    > oferowanych u nas kart Visa i MasterCard?

    dla mnie osobiscie diners jest bez sensu.
    glowna jego wada, to akceptacja w PL i w EU. nie ma porownania z ECMC.

    a co probuja dac w zamian: (przyjrzyjmy sie stronie)
    -brak depozytu w Herzu i Avisie. (???)
    regularnie jezdze Hertzem, Avisem i Europcarem.
    Nigdy nie musialem zostawiac zadnej kaucji. wystarczy ze place karta -
    to wszystko.
    -gwarantowana rezerwacja hotelowa (???)
    blagam.
    przeciez zawsze to dziala, jesli zostawisz numer dowolnej karty
    kredytowej.
    -wyplata gotowki (bez komentarza :-) )
    -wstep do lounge'ow
    coz jesli ktos lata czesto, to ma karte linii lotniczych ktora pozwala
    na to samo (ja mam np. srebrna Lufthansa Frequent Traveller)
    jesli ktos lata dwa razy w roku samolotem, to smiem twierdzic, ze da sie
    przezyc bez zjedzenia kanapki i napicia sie wina za darmo na lotnisku.

    rzeczywiste zalety dla mnie:
    -duplikat karty/zablokowanie za free (nie zdarzylo mi sie nigdy zgubic, ale
    to przydatne chyba w razie czego)
    -brak ryzyka w przypadku utraty (trzeba by sie wczytac glebiej czy
    rzeczywiscie brak, ale i tak jest to plus)

    pzdr,
    r.

  • 5. Data: 2003-07-01 22:38:42
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    r. wrote:

    > rzeczywiste zalety dla mnie:
    > -duplikat karty/zablokowanie za free (nie zdarzylo mi sie nigdy
    > zgubic, ale to przydatne chyba w razie czego)

    To samo ma zwykła Silver z Citi.

    > -brak ryzyka w przypadku utraty (trzeba by sie wczytac glebiej czy
    > rzeczywiscie brak, ale i tak jest to plus)

    Czy ubezpieczenie ma dużo lepsze niż Citi?

    Poza tym - kiedyś mi się o uszy obiło, że Diners ma korzystne dla
    klienta przeliczenia operacji zagranicznych. Jak to naprawdę wygląda?

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 6. Data: 2003-07-02 11:17:52
    Od: t...@p...onet.pl

    DC to przede wszystkim "bajer" - najstarsza i jedna z najbardziej renomowanych
    kart na świecie. Tensor1

  • 7. Data: 2003-07-02 13:46:55
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:
    > DC to przede wszystkim "bajer" - najstarsza i jedna z najbardziej renomowanych
    > kart na świecie. Tensor1

    Bez przesady. Po pierwsze to jest b.dobra karta z b.dobrym ubezpieczeniem. Na
    rynku nie ma chyba ŻADNEGO golda z takim pakietem dodatkowym. Niestety słaba
    jest akceptowalności tej karty w PL.
    Można nią też wypłacać z bankomatów w razie czego. Aha i płatności są bez
    autoryzacji ;-]
    Tak więc pare plusów się znajdzie ;)