  • 1. Data: 2003-07-01 09:38:23
    Temat: jak wypelnic przelew na poczcie do mbanku ?
    Od: "LuK" <l...@o...pl>

    jak wypelnic przelew do mbanku na poczcie?? mam ekonto i niewiem co mam
    wpisac we te rubryki aby doszla tam kasa :( jaki adres banku, kod pocztowy i
    inne

  • 2. Data: 2003-07-01 09:46:42
    Temat: Re: jak wypelnic przelew na poczcie do mbanku ?
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LuK" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > jak wypelnic przelew do mbanku na poczcie?? mam ekonto i niewiem co mam
    > wpisac we te rubryki aby doszla tam kasa :( jaki adres banku, kod pocztowy
    > inne

    Tam jest tylko numer konta do wpisania. Wpisz jak leci bez spacji i
    myślników z cyframi kontrolnymi i powinno być OK.
    Dane (adres) podajesz swoje.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-07-01 09:53:05
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

> [...]
    > wpisac we te rubryki aby doszla tam kasa :( jaki adres banku, kod pocztowy

    A gdzie na czerwonym druku W/P masz pole na adres banku? Dane banku są
    zawarte w numerze konta (11402004 to mBank) i nie musisz ich wpisywać
    nigdzie indziej. Odbiorcą jest właściciel rachunku, nie bank - jeżeli zatem
    wpłacasz na swoje konto to w danych nadawcy i odbiorcy wpisujesz to samo -
    swoje imię, nazwisko i adres.
    Druk ma być wypełniony tak:
    http://www.mbank.com.pl/images/content/dowod_wplaty.
    gif

    Przy czym wpłacając pieniążki na poczcie nie musisz się podpisywać.

    I jeszcze jedno - tam gdzie na wspomnianym rysuneczku jest pokazany podpis
    napisz "STANDARD" - dla mniejszych kwot zapłacisz 50gr więcej (0,5%, min
    3,50zł, wobec 0,5% min 3,00zł dla starej wpłąty), ale pójdzie znacznie
    szybciej (I sesją Elixiru na drugi dzień) - to nowa usługa, którą poczta
    wprowadza od dziś. Normalna "stara" wpłata idzie z tydzień, czasem nawet
    dwa.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 4. Data: 2003-07-01 11:05:51
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 3,50zł, wobec 0,5% min 3,00zł dla starej wpłąty), ale pójdzie znacznie
    > szybciej (I sesją Elixiru na drugi dzień) - to nowa usługa, którą poczta

    Skąd pochodzi ten news?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-07-01 11:43:04
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > Skąd pochodzi ten news?

    Z bardzo wiarygodnego źródła.

    Poza tym na mojej poczcie dziś:
    a) widziałem ulotki na ścianie
    b) wykonałem taką wpłątę - zgodnie z regulaminem jutro powinna być na koncie

    Pozdrawiam

    Marek

  • 6. Data: 2003-07-01 11:56:05
    Od: "LuK" <l...@o...pl>

    No to ladnie.Wypelnilem zle ten formularz wpisujac w nazwie odbiorcy Bre
    bank - mbank.Podalem moj numer rachunku i moje dane w nazwie zleceniodawcy .
    Co teraz bedzie ? Czy przepadnie moja kasa ?

  • 7. Data: 2003-07-01 12:05:27
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

> [...]
    .
    > Co teraz bedzie ? Czy przepadnie moja kasa ?

    Jeżeli wpisałeś prawidłowo numer rachunku w polu "nr rachunku odbiorcy", to
    powinno dojść bez problemów. Gdyby jednak wpłata została zawrócona, to
    poczta zwróci Ci pieniądze na adres który podałeś w danych zleceniodawcy,
    tyle że chyba sobie coś za to potrąci.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 8. Data: 2003-07-01 12:07:27
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Tue, 1 Jul 2003 13:56:05 +0200, LuK <l...@o...pl> napisał:

    > No to ladnie.Wypelnilem zle ten formularz wpisujac w nazwie odbiorcy Bre
    > bank - mbank.Podalem moj numer rachunku i moje dane w nazwie
    > zleceniodawcy .
    > Co teraz bedzie ? Czy przepadnie moja kasa ?

    A w tzw. zamierzchlych czasach komuny bodajze w VI klasie na wychowaniu
    obywatelskim uczylo sie wypelniac druki pocztowe...

    Komuno, wroc?
    ;-)

    M.

  • 9. Data: 2003-07-01 12:08:26
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    > szybciej (I sesją Elixiru na drugi dzień) - to nowa usługa, którą poczta
    > wprowadza od dziś. Normalna "stara" wpłata idzie z tydzień, czasem nawet

    Jakieś 2 miesiące temu robiłem wpłatę na konto przy pośrednictwie Poczty
    (pierwszy raz i nigdy więcej). Wpisałem wszystko tak jak powinno być, a pani
    w okienku "ja tego nie mogę przyjąć, bo nie ma nazwy banku". Moje próby
    wytłumaczenia, że jest to zapisane w nr rozrachunkowym 11402004 nie
    przyniosły żadnych rezultatów, no i musiałem dopisać za swoim adresem w
    nazwie odbiorcy dopisać "BRE Bank S.A. - WBE/Łódź"
    pozdr
    david

  • 10. Data: 2003-07-01 12:14:58
    Od: "LuK" <l...@o...pl>