  • 1. Data: 2003-07-01 07:12:13
    Temat: VW - odsetki
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Witam,
    dzisiaj stwierdziłem ,że VW zaksięgował mi 2 razy odsetki i raz pobranie
    podatku. Dodatkowe odsetki doliczone są do salda.
    A u Was ?

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 2. Data: 2003-07-01 07:24:45
    Temat: Re: VW - odsetki
    Od: "Michal Grochala" <m...@s...pl>

    Mi tak samo, pewnie awaria.

  • 3. Data: 2003-07-01 07:33:24
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RysioPysio" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > dzisiaj stwierdziłem ,że VW zaksięgował mi 2 razy odsetki i raz pobranie
    > podatku. Dodatkowe odsetki doliczone są do salda.
    > A u Was ?

    Też się przez chwilę zdziwiłem, ale w historii odsetki widać 2 razy :-))

    Pozdraiwam
    Roebrt Wicik

  • 4. Data: 2003-07-01 07:36:00
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    > Też się przez chwilę zdziwiłem, ale w historii odsetki widać 2 razy :-))
    >
    > Pozdraiwam
    > Roebrt Wicik

    Witam
    Nie bój nie bój zabiorą

    Pozdr
    Mariusz

  • 5. Data: 2003-07-01 08:19:21
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdrdg3$3c5$...@n...onet.pl,
    Robert Wicik <N...@p...onet.pl>:
    > Użytkownik "RysioPysio" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Też się przez chwilę zdziwiłem, ale w historii odsetki widać 2 razy

    U mnie tez jakby podwojnie, za to w historii w ogole nie widac operacji
    doliczenia odsetek - ani PlusKonto, ani e-Direct - probowalem zakres dat jak
    i ostatnie 30 dni.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-07-01 10:32:41
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Moze powiazana kwestia. Jest godzina 12.35, czyli niby koniec ksiegowania
    pierwszej sesji przychodzacej Elixiru.
    Dzis wyslalem 1. sesja na VW PlusKonto przelewy z 3 roznych bankow 1. sesja
    (Lukas, mBank, LGnet, pardon, Nordea ;)) - siedze, aktualizuje, a tu ani
    widu!

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-07-01 10:45:19
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdro0v$q7u$...@t...icpnet.pl,
    Robert <s...@o...pl>:
> [...]
    > Dzis wyslalem 1. sesja na VW PlusKonto przelewy z 3 roznych bankow 1.
    > sesja (Lukas, mBank, LGnet, pardon, Nordea ;)) - siedze, aktualizuje,

    O, wlasnie sie zaksiegowal pierwszy z tych przelewow - z Lukasa narazie.
    Czyli ksiegowanie sesji jest chyba troche pozniej niz 11:30-12:30.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-07-01 12:27:12
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik"
    > Też się przez chwilę zdziwiłem, ale w historii odsetki widać 2 razy :-))

    też mam dwa razy po 2,99 odsetek a tylko raz 0,60 potrącenie podatku
    cos im sie popiórkowało
    *** blad ***

  • 9. Data: 2003-07-01 14:13:05
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    blad wrote:

    > też mam dwa razy po 2,99 odsetek a tylko raz 0,60 potrącenie podatku
    > cos im sie popiórkowało

    Ciekawe, jak to poprawią - ładnie wystornują, czy wymażą operację z
    historii i salda.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 10. Data: 2003-07-01 18:37:01
    Od: p...@p...onet.pl

    > Ciekawe, jak to poprawią - ładnie wystornują, czy wymażą operację z
    > historii i salda.

    U mnie brzydko wystornowali. :))

    Pozdrawiam
    Paweł