  • 1. Data: 2002-05-19 10:05:20
    Temat: Dezinfolinia Multi
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Dzwonilem pare minut temu na infolinie Mutli w celu uzyskania ogolnych
    informacji o Multikoncie jestem, karcie VC i promocji. Niestety ile zadalem
    pytan, tyle razy uslyszalem "procze czekac, sprawdze" i cisza.

    Majac taka infolinie moge potwierdzic, iz jest to "super" bank. Juz wiec co
    koledzy z pbb widza w Multibanku. Widza tylko i wylacznie inwestora - BRE.

  • 2. Data: 2002-05-19 10:56:49
    Temat: Re: Dezinfolinia Multi
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Majac taka infolinie moge potwierdzic, iz jest to "super" bank. Juz wiec
    co
    > koledzy z pbb widza w Multibanku. Widza tylko i wylacznie inwestora - BRE.

    Zadzwon drugi raz i sprawdz czy bedzie to samo...

  • 3. Data: 2002-05-19 10:57:25
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Zadzwon drugi raz i sprawdz czy bedzie to samo...

    Boje sie przezyc ten horror ponowine. Szkoda nerwow.

  • 4. Data: 2002-05-19 10:58:27
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Zadzwon drugi raz i sprawdz czy bedzie to samo...

    Poza tym co to znaczy ponownie? Mam robic ranking konsultanotw by wiedziec
    od kogo jakie informacje i w jakim czasie uzyskam? Bezens.

  • 5. Data: 2002-05-19 12:09:42
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, May 19, 2002 at 12:58:27PM +0200, minik wrote:

    > Poza tym co to znaczy ponownie? Mam robic ranking konsultanotw by wiedziec
    > od kogo jakie informacje i w jakim czasie uzyskam? Bezens.

    Zapomniales jeszcze wypomniec ze w inteligo jest to za darmo, a tutaj
    bedziesz musial za to pytanie sie placic.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-05-19 12:26:14
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Zapomniales jeszcze wypomniec ze w inteligo jest to za darmo, a tutaj
    > bedziesz musial za to pytanie sie placic.

    A co ma piernik do wiatraka?

  • 7. Data: 2002-05-19 12:26:58
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Zapomniales jeszcze wypomniec ze w inteligo jest to za darmo, a tutaj
    > bedziesz musial za to pytanie sie placic.

    Ah, zapomnialem, ze jestes pracownikiem Multi a to byla aluzja... niestety
    nieudana.

  • 8. Data: 2002-05-19 12:43:48
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, May 19, 2002 at 02:26:58PM +0200, minik wrote:

    > Ah, zapomnialem, ze jestes pracownikiem Multi a to byla aluzja... niestety
    > nieudana.

    Marnujesz sie minik, a wywiad i kontrwywiad czeka.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-05-19 13:24:48
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Marnujesz sie minik, a wywiad i kontrwywiad czeka.

    przyda sie czarodziej, ktory potrafi wystawic opinie
    o banku na podstawie jednej rozmowy telefonicznej
    (i wyszukiwac newsy w necie)

  • 10. Data: 2002-05-19 13:49:58
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > przyda sie czarodziej, ktory potrafi wystawic opinie
    > o banku na podstawie jednej rozmowy telefonicznej
    > (i wyszukiwac newsy w necie)

    Nie raz padaly opinie na temat banku po 1 wizycie w oddziale czy po 1
    romozwie z jakas infolinia i wowczas nikt nie mial jakicholwiek zastrzezen.
    Jest to moja opinia i nie musisz sie z nia zgadzac, aczkolwiek mam prawo
    sadzic to co chce, a w tym przypadku na podstawie wnioskow jakie wyciagnalem
    z rozmowy.