  • 1. Data: 2006-09-02 12:13:37
    Temat: Debet w Inteligo
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    witam
    no i małe pytanko do posiadaczy konta
    jak jest z tym debetem?
    bo w reklamę nie chce mi się wierzyć, że przyznają po paru minutach
    jak jest w realu?

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 2. Data: 2006-09-02 12:20:33
    Temat: Re: Debet w Inteligo
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    sumi wrote:
    > witam
    > no i małe pytanko do posiadaczy konta
    > jak jest z tym debetem?
    > bo w reklamę nie chce mi się wierzyć, że przyznają po paru minutach
    > jak jest w realu?

    Klikasz w kreator z pytaniami i dostajesz (lub nie dostajesz)

    pzdr

  • 3. Data: 2006-09-02 12:57:27
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "_Mark_" wrote in message ...

    > Klikasz w kreator z pytaniami i dostajesz (lub nie dostajesz)

    czynności manualne sa znane :) chodzi bardziej kiedy dostanę!

  • 4. Data: 2006-09-02 13:08:18
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    sumi wrote:

    > czynności manualne sa znane :) chodzi bardziej kiedy dostanę!

    Jak system scoringowy uzna że jesteś godzien debetu i określi wielkość,
    to natychmiast się pojawi zaakceptowana przez Ciebie kwota :)

    pzdr

  • 5. Data: 2006-09-02 13:15:10
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "_Mark_" wrote in message

    > Jak system scoringowy uzna że jesteś godzien debetu i określi wielkość,
    > to natychmiast się pojawi zaakceptowana przez Ciebie kwota :)

    czyli wiem tyle co na początku :-)

  • 6. Data: 2006-09-02 13:28:35
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    sumi wrote:

    > czyli wiem tyle co na początku :-)

    Nie rozumiesz słowa _natychmiast_? To może _od_razu_ ;) Te "parę minut"
    to czas na wypełnienie formularza, ale jak szybko to zrobisz zależy już
    od Ciebie.
    Inteligo daje Ci 90 sek.

    "Wypełnienie wniosku w ciągu 90 sekund!
    Środki do dyspozycji od razu! "

    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_de
    bet_dla_ciebie.htm

    pzdr

  • 7. Data: 2006-09-02 14:34:54
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > Nie rozumiesz słowa _natychmiast_? To może _od_razu_ ;) Te "parę minut"
    > to czas na wypełnienie formularza, ale jak szybko to zrobisz zależy już
> [...]

    Witam,
    Niedawno składałem wniosek o debet Inteligo. Wypelnienie formularza zajmuje
    około 60 sek, jeśli na podstawie wyliczenia systemu uzyskana kwota jest
    satysfakcjonująca wtedy potwierdzamy wniosek kartą z listy kodów. Środki są
    dostępne natychmiast. Całość od rozpoczęcia wypełniania formularza do
    przyznania limitu debetowego i zwiększenia dostępnych środków zajmuje około 2
    minut:))) Pamiętaj tylko, że max można dostać 2000 PLN debetu.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 8. Data: 2006-09-02 15:17:10
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    około 2
    > minut:))) Pamiętaj tylko, że max można dostać 2000 PLN debetu.

    Hehe - mi "cykaja" co miesiac o 100 zl. Wprawdzie nie korzystalem jeszcze
    ale lubie miec jakis "zapas bezpieczenstwa" - no i od lutego mi zwiekszaja
    od 900 zl - teraz mam 1500 zl.
    Oczywiscie rozumiem taka polityke - za kazde zwiekszenie maja 0,99zl

    Pozdrawiam,
    SDD

  • 9. Data: 2006-09-03 15:38:56
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "_Mark_" wrote in message

    > "Wypełnienie wniosku w ciągu 90 sekund!
    > Środki do dyspozycji od razu! "
    >
    > http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_de
    bet_dla_ciebie.htm

    OK
    zgodnie z tym co napisane, należy: założyć konto, dokonać pierwszej wpłaty,
    złożyć wniosek i.... można się cieszyć z debetu
    no i tu zonk :)
    chcę złożyc wniosek a tu niespodzianka w postaci:
    że zacytuję
    "Przepraszamy, z weryfikacji Twoich danych wynika, że nie możesz ubiegać się
    o debet ponieważ:

    - Produkt kredytowy jest przeznaczony dla klientów, którzy aktywnie używają
    konta Inteligo. Zachęcamy Cię do częstszego korzystania z naszej oferty."

    dodam że z bankomatu już korzystałem i w sklepach też już płaciłem
    Czy ktoś wie gdzie jest ta granica aktywności ?? :-)

  • 10. Data: 2006-09-03 17:11:34
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    sumi wrote:

> [...]
    > zgodnie z tym co napisane, należy: założyć konto, dokonać pierwszej
    > wpłaty, złożyć wniosek i.... można się cieszyć z debetu

    Algorytm systemu scoringowego otoczony jest zapewne tajemnicą :(
    Domysłów było już wiele:
    http://tinyurl.com/j9una

    pzdr