    From: "Paweł" <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Debet w Inteligo
    Date: 2 Sep 2006 16:34:54 +0200

    > Nie rozumiesz słowa _natychmiast_? To może _od_razu_ ;) Te "parę minut"
    > to czas na wypełnienie formularza, ale jak szybko to zrobisz zależy już
    > od Ciebie.
    > Inteligo daje Ci 90 sek.
    >
    > "Wypełnienie wniosku w ciągu 90 sekund!
    > Środki do dyspozycji od razu! "
    >
    > http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_de
    bet_dla_ciebie.htm

    > pzdr

    Witam,
    Niedawno składałem wniosek o debet Inteligo. Wypelnienie formularza zajmuje
    około 60 sek, jeśli na podstawie wyliczenia systemu uzyskana kwota jest
    satysfakcjonująca wtedy potwierdzamy wniosek kartą z listy kodów. Środki są
    dostępne natychmiast. Całość od rozpoczęcia wypełniania formularza do
    przyznania limitu debetowego i zwiększenia dostępnych środków zajmuje około 2
    minut:))) Pamiętaj tylko, że max można dostać 2000 PLN debetu.

    Pozdrawiam,
    Paweł