  • 1. Data: 2022-11-03 03:23:23
    Temat: Bydlaki w Biedronce...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    ...znów podniosły cenę...
    Najtańsze mleko kosztuje już 3.49 pln/litr -- i nadal trudno je qpić...
    [ciekawe, czy litr skoczy do 15 pln...]

    Kefir 3.29 pln/litr, jogurty 1.65 pln/400 g...

    Aldi daje w sobotę taniej kartonowe -- ale chyba w Białymstoku
    nie zdąży się zbudować... ;)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.q

  • 2. Data: 2022-11-03 09:21:13
    Temat: Re: Bydlaki w Biedronce...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 3 listopada 2022 o 03:23:32 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> [...]
    >
    > Kefir 3.29 pln/litr, jogurty 1.65 pln/400 g...
    >
    > Aldi daje w sobotę taniej kartonowe -- ale chyba w Białymstoku

    Jak to jest z tym mlekiem w Białymstoku?
    Coś masz wspólnego z Krzysztofem Kononowiczem?
    Np. Starosielce? On co prawda z Warmii...

  • 3. Data: 2022-11-03 13:15:02
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 3 lis 2022 o 09:21, Dawid Rutkowski pisze:

    > Jak to jest z tym mlekiem w Białymstoku?

    Chyba tak, jak wszędzie -- wsiowe bydlaki dają
    się doić a przerobiony udój trafia do sklepów...

    > Coś masz wspólnego z Krzysztofem Kononowiczem?

    Chyba to samo, co z Tobą -- mamy wspólnych
    przodków, ale to odległa historia...

    > Np. Starosielce?

    Raczej zupełnie nie znam stanu posiadania Krzysztofa
    Kononowicza i ZTCW nie jestem współwłaścicielem Starosielc.

    > On co prawda z Warmii...

    Nazwisko 'Kononowicz' kojarzę z przetwórcą
    białostockiej historii -- prof. CKuklo.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2022-11-03 13:55:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 3 listopada 2022 o 13:15:04 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Chyba tak, jak wszędzie -- wsiowe bydlaki dają
    > się doić a przerobiony udój trafia do sklepów...

    Chodzi raczej o koneserstwo potraw z mleka.

    > Chyba to samo, co z Tobą -- mamy wspólnych
    > przodków, ale to odległa historia...

    Kto wie, wspólnych przodków to nie mają nawet Indianie z Ameryki, podobno mieli 5
    matek (to pokorne cielęta ;).

    > Raczej zupełnie nie znam stanu posiadania Krzysztofa
    > Kononowicza i ZTCW nie jestem współwłaścicielem Starosielc.

    Ma majątek, domek drewniany, na Szkolnej 17.
    A Starosielc właścicielem to można było być dawno dawno, teraz to dzielnica
    Białegostoku.
    Wspominam, bo z kolei Ty wspominałeś, żeś wychowany na przedmieściach.
    Ja też, Polną (to nie od pól, tylko od Pola Mokotowskiego) opuściłem w wieku 5 lat.
    Tyle z Tarchomina, z blkoł mniejszych i większych (do 10-12 pięter) jechało się
    do tzw. centrum najpierw Obrazkową przecinającą pola zboża, trafiała sie też krowa,
    a potem Modlińską - wzdłuż Piekiełka - to takie Starosielce - i Jagiellońską
    (wtedy al. Stalingradzką) - wzdłuż FSO.

    > Nazwisko 'Kononowicz' kojarzę z przetwórcą
    > białostockiej historii -- prof. CKuklo.

    Cóż to za skojarzenie? Kononowicz czy Kuklo?

  • 5. Data: 2022-11-03 16:26:53
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 3 lis 2022 o 13:55, Dawid Rutkowski pisze:

    > Chodzi raczej o koneserstwo potraw z mleka.

    Kto jak kto, ale rogaty bydlak musi znać się na mleku!
    [choć kto wie -- może tylko bezmyślnie przeżuwa...]

    > Kto wie, wspólnych przodków to nie mają nawet Indianie

    Ale chyba ten KK żyje w Polsce, a tu ogólnie obowiązuje
    chrześcijaństwo...

    > z Ameryki, podobno mieli 5 matek (to pokorne cielęta ;).

    Pokorne cielę nie mieli ;) matek, ale wysysa z nich mleko...

    >>> Np. Starosielce?

    > Ma majątek, domek drewniany, na Szkolnej 17.

    Być może -- nie znam cudzych majątków.
    [nawet moje trudno mi określić]

    > A Starosielc właścicielem to można było być
    > dawno dawno, teraz to dzielnica Białegostoku.

    Nie można być właścicielem dzielnicy?

    > Wspominam, bo z kolei Ty wspominałeś, żeś wychowany na przedmieściach.

    Ul. Pietrasze, na Wygodzie. (jest/było też osiedle Pietrasze)
    Przeciwległe rejony... (Starosielce i Wygoda)

    > Ja też, Polną (to nie od pól, tylko od Pola Mokotowskiego) opuściłem w wieku 5 lat.

    Miałem ze trzydzieści lat, gdy wyprowadziłem się z owych przedmieść.

> [...]
    > Starosielce - i Jagiellońską (wtedy al. Stalingradzką) - wzdłuż FSO.

    > Cóż to za skojarzenie? Kononowicz czy Kuklo?

    Wikipedia swego czasu pisała o takim kojarzeniu -- prof. CKuklo jakoś
    przewodził jakiemuś komitetowi wystawiającemu człowieka o nazwisku
    'Kononowicz' (lub bardzo podobnym) jako kandydata na prezydenta
    Białegostoku...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.d

  • 6. Data: 2022-11-03 18:08:08
    Temat: Ty chyba za mało zarabiasz ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 7. Data: 2022-11-03 18:14:02
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    > ...znów podniosły cenę...
    > Najtańsze mleko kosztuje już 3.49 pln/litr -- i nadal trudno je qpić...
    > [ciekawe, czy litr skoczy do 15 pln...]

    Kup sobie krowe :)

    Pozdro

  • 8. Data: 2022-11-03 19:09:45
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 3 lis 2022 o 18:14, Waldek pisze:

> [...]

    Krówsko zauważyło, że kefir nadal po 3.29 pln...

    > Kup sobie krowe :)

    Sprzedajesz? -- ile za sztukę? Ile mleka daje? Ile żre? itd...
    [zaraz pewnie z jakimś bykiem zajdzie w ciążę (będzie cielęco)
    albo/lub zachoruje... bydlę... w oborę bym garaż przerobił...]

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.g

  • 9. Data: 2022-11-03 19:11:22
    Temat: Re: Ty chyba za mało zarabiasz ;-)
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 3 lis 2022 o 18:08, _Master_ wypowiedział się zwięźle:

    --

  • 10. Data: 2022-11-04 09:45:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ty się śmiej, bo ja pamiętam jak w miejscu obecnej Akademii Medycznej przy Żwirki i
    Wigury rosła kapusta.

    -----