  • 1. Data: 2022-11-04 20:42:24
    Temat: Re: Hindus zamordował niewinne stworzenie z zimą krwią!
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-04-listopada-2022 o 17:06, Eneuel pisze:

    > Incydent ten prawdopodobnie nie wpłynie negatywnie na polską
    > inflację bazową...

    Gdyby dziecko wiedziało że może wybrać sobie jedną (albo więcej) z 52
    płci to nie zostało by takim złym człowiekiem i nie zabijało zwierząt ;-)
    Wzięłoby kredyt na 30 lat, dawałoby się doić na kartach kredytowych i
    żyło w szczęśliwości mając nadzieję że w każdej chwili może wypłacić
    swoje pieniądze z banku ;-)

  • 2. Data: 2022-11-04 22:57:33
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 4 lis 2022 o 20:42, _Master_ pisze:

    > Gdyby dziecko wiedziało że może wybrać sobie jedną (albo więcej) z 52
    > płci to nie zostało by takim złym człowiekiem i nie zabijało zwierząt ;-)

    Toż musiałoby coś jest a ludzkie dzieci jedzą także mięso.

    > Wzięłoby kredyt na 30 lat,

    Dzieciom dają na krechę?

    > dawałoby się doić na kartach kredytowych

    Mogłoby spłacać w grace periodzie.

    > i żyło w szczęśliwości mając nadzieję że w każdej chwili może wypłacić
    > swoje pieniądze z banku ;-)

    Tak żyłem -- aż tu nagle i niespodziewanie zaistniała opłata
    za wypłatę z bankomatu stojącego poza bankiem. Ale można
    sobie poradzić...

    -=-

    Ta kobra w kolejnym wcieleniu może być człowiekiem -- za karę,
    bo ugryzła bez jadu...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.v

  • 3. Data: 2022-11-05 01:06:19
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 4 lis 2022 o 22:57, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Toż musiałoby coś jest a ludzkie dzieci jedzą także mięso.

    + Toż musiałoby coś jeść a ludzkie dzieci jedzą także mięso.

    > -=-

    > Ta kobra w kolejnym wcieleniu może być człowiekiem -- za karę,
    > bo ugryzła bez jadu...

    Tajniki produkcji kindżałów:
    https://youtu.be/2SrKsW6yxPE?t=1394
    https://youtu.be/afU_r-dQKtM?t=5