  • 1. Data: 2002-02-05 08:52:23
    Temat: Nordea - nowe karty
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    Czy wydają już VE na plastiku Nordea? Czy mogę już zgubić starą kartę? ;-)

    K. Kowalski

  • 2. Data: 2002-02-05 09:26:57
    Temat: Re: Nordea - nowe karty
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Czy wydają już VE na plastiku Nordea? Czy mogę już zgubić starą kartę? ;-)

    hehe byl kiedys taki film na ekranach KOLEKCJONER KOSCI

    Pamietaj ze to jest karta debetowa wiec zeby ja otrzymac musisz miec debet na
    koncie :-P
    Sledz strone inetowa banku - moze sie pojawi jpg do kolekcji
    Poza tym Nordea to 'po polsku' malo bankowa nazwa

    Tylko niech nie robia z tego skana kolejnego bannera na Bankierze :-)