  • 1. Data: 2006-05-15 08:59:56
    Temat: DB-PBC zmienil tabele oplat
    Od: "Telemach" <t...@p...onet.pl>

    Cos mi tu nie gra. Jak do tej pory zdzierali ze mnie miesiecznie

    1 zl za obsluge VE
    2,5zl za jej nieuzywanie

    obecnie widze w historii rachunku oplate

    3,5 zl za obsluge VE

    podejzewam ze zlepili dwie powyzsze oplaty w jedno bo w TOiP stoi teraz
    "Uwaga: W przypadku wykonania przez Klienta przy użyciu karty VE min. jednej
    transakcji finansowej w miesiącu kalendarzowym Klient otrzyma upust w wysokości
    2,50zł."

    Czytam wyciagi i inne wiadomosci i jakos sobie nie przypominam o tym zeby bank
    poinformowal mnie o zmianie w TOiP. Czy ktos z was moze mi wskazac gdzie sie
    pokazala informacja o tym ze nastapia zmiany w cenniku ?

    - Telemach -