  • 1. Data: 2006-05-15 00:00:49
    Temat: Konto dbTransaccount
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Czy ktos ma konto dbTransAccount prowadzone przez DB??
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index2.php?s=dbtrans
    account

    Mozna miec kilka kont w Europie. Bardzo przydalby mi sie ten produkt. Moze ktos
    ma to otwarte??

  • 2. Data: 2006-05-15 00:28:29
    Temat: Re: Konto dbTransaccount
    Od: "John Williams" <j...@N...gazeta.pl>

    kjvirtual <k...@g...com> napisał(a):

> [...]
    account

    > Mozna miec kilka kont w Europie. Bardzo przydalby mi sie ten produkt. Moze ktos

    Ciekawa usluga.Znasz moze inne banki z taka oferta? Zamiast Portugalii
    interesowalaby mnie Wielka Brytania. Wiem, ze city bank mial cos podobnego
    kiedys. Bylem zainteresowany ale jakis detal mnie zrazil. Juz nie pamietam
    dokl co.

  • 3. Data: 2006-05-15 00:29:51
    Od: "John Williams" <j...@N...gazeta.pl>

    John Williams <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > os

    Ciekawy jstem jaka jest cena za prowadzenie takiego rachunku.