  • 1. Data: 2006-05-14 20:10:05
    Temat: Karta Cetelem
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Witam
    Mam kartę Cetelem Banku,(mastercard electronic) wcisnęli mi ją po jakimś
    kredycie, ale okazuje się, że to chłam i muszę z tego zrezygnować.
    I teraz mam pytanie a może jakiś bank wymieni to na porządną kredytówke? Czy
    raczej takiego bubla nie wymieniają?
    Arek

  • 2. Data: 2006-05-14 22:02:27
    Temat: Re: Karta Cetelem
    Od: "nod" <d...@v...pl>

    Co rozumiesz przez wcisneli? Podpisales Umowe o Karte Kredytowa?
    Jezeli tak, to niemal w kazdym banku istnieje opcja "przeniesienia"
    karty z tym, ze na róznych zasadach. Zazwyczaj jest tak, ze musisz
    posiadac ta karte od min. 6 miesiecy, aby móc ja przeniesc.

  • 3. Data: 2006-05-15 09:16:32
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Uzytkownik "nod" <d...@v...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
[...]

    Tak podpisalem
    Wcisneli poniewaz poprzednio mialem w szufladzie karte aure, uzywalem jej
    sporadycznie jako "chwilówki" bo oprocentowanie bylo bardzo wysokie. Pewnego
    dnia przyszla umowa i ulotka Podpisz a bedziesz mial karte która mozna
    placic wszedzie o prawie polowe nizszym oprocentowaniu. No to sie skusilem,
    oczywiscie zaczalem od rezygnacji z ubezpieczen. Nie sadzilem ze mnie az tak
    zaskocza. Maja np oplate za administrowanie limitem, oplate za wyciagi,
    zypelny brak GP, karta nie dziala za granica itp. Jezeli uzywam karty raz w
    roku na pare dni to wychodzi duzo drozej jak poprzednio. Obiecywali ze
    bedzie taniej i wygodniej a ja uwierzylem. I tyle.
    A o wymiane pytam, poniewaz wiem ze niektóre banki podczas wymiany maja
    liste banków z których karte mozna wymienic...
    Arek

  • 4. Data: 2006-05-15 15:12:50
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "turczy" <t...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > I teraz mam pytanie a może jakiś bank wymieni to na porządną
    > kredytówke? Czy raczej takiego bubla nie wymieniają?

    Przypuszczam ze beda problemy z wymiana. ING i Multi mozesz od
    razu wyeliminowac. BPH raczej tez. Szansa moze zaistniec w Mille
    oraz w Rajfim.

    marekz

  • 5. Data: 2006-05-15 18:47:43
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Przypuszczam ze beda problemy z wymiana.

    Dlaczego?

  • 6. Data: 2006-05-15 18:51:40
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:e4aid0$be5$1@inews.gazeta.pl...

    > Dlaczego?

    Dlatego, ze taka wymiana odbywa sie na drodze uznaniowej (tzn.
    bank ma mozliwosc odmowy bez podania przyczyny) a czasami istnieje
    wrecz zamkniety katalog wystawcow, ktorych karty moga byc
    wymieniane. I jakos nie podejrzewam, aby wsrod nich byl jakis
    Cetelem czy inny Sygma albo Tesco.

    marekz