  • 1. Data: 2007-03-26 10:30:50
    Temat: czek podatkowy z USA
    Od: "Paul" <U...@g...pl>

    Witam,

    Czy polskie banki skupują takie czeki, czy też trzeba je zostawić do
    inkasa ?

    Jak mniej więcej kształtują się prowizje za tego typu usługi ?

    paul

  • 2. Data: 2007-03-26 10:59:27
    Temat: Re: czek podatkowy z USA
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "Paul" <U...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > inkasa ?
    >
    > Jak mniej więcej kształtują się prowizje za tego typu usługi ?

    musisz oddac do inkasa, najlepiej zapytaj w banku, w ktory masz konto

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-03-26 12:06:35
    Od: k...@k...gliwice.pl

    jeżeli jest to czek z nagłówkiem "United States Treasury", to niektóre
    banki skupują go od razu ( na pewno ING )

    pzdr,

    kaliq

  • 4. Data: 2009-10-13 16:44:52
    Od: "konsultant euro_czek" <konsultant_euro-czek.pl@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Witam Państwa,

    Jestem konsultantem firmy EuroCredit, do której należy projekt Euro-Czek.pl ,
    instytucji, która przyspiesza rozliczanie czeków skarbowych wydawanych za granicą.
    70% klientów odzyskujących podatek z Wielkiej Brytanii robi to samodzielnie,
    tamtejszy, jak i inne urzędy skarbowe rozliczają nadpłacony podatek w postaci czeków.

    Niestety w Polsce czeki nie występują w naturalnym obrocie tak jak w Europie
    Zachodniej. I tym samym nie ma odpowiedniej atrakcyjnej oferty banków na realizację
    czeków ( oferta jest droga, dłuższy proces). Termin realizacji trwa 5-12 tygodni.
    Nasza firma zrealizowała już ponad 1800 podobnych czeków na łączną kwotę ponad 3mln
    zł, a termin ich realizacji trwa 5-7 dni.

    Jeżeli posiadają Państwo jakiekolwiek pytania z tego zakresu służę rada i pomocą.

    Pozdrawiam,
    ------------
    Michał, konsultant Euro-Czek.pl

    Jeśli masz pytania - skontaktuj się ze mną!

    http://euroczek.pl/formularz-zgloszeniowy-2/index.ph

    Euro-Czek.pl - Realizacja zagranicznych czeków skarbowych

  • 5. Data: 2009-10-13 17:04:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    konsultant euro_czek wrote:
    > Witam Państwa,

    napisałem na i...@c...com.pl
    oni mają sporo czeków do realizacji, może ci trochę odpalą.

    Jakby się nie odezwali to daj znać, przekręce do ich centrali w Cambridge.