  • 1. Data: 2007-03-26 15:51:19
    Temat: Przeniesienie KK do mBanku
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    Witam,
    po ponad m-cu oczekiwania mój wniosek o zmianę KK na kartę mBanku zaczął być
    rozpatrywany przez analityka. Dzisiaj dostałem telefon od przedstawiciela
    banku, że dokumenty o rozwiązaniu umowy z innym bankiem, które im przyniosłem
    są kserowane i że mam dostarczyć ich oryginały. Oryginały o których twierdzą,
    że nimi nie są oczywiście przyniosłem im już wcześniej. Innych nie mam i nie
    zamierzam im kolejnych papierków przynosić.
    Limit o który wnioskowałem jest spory (20K PLN) i trochę szkoda byłoby go
    stracić przez jakiegoś tama analityka.
    Spotkał się ktoś z Was z taką sytuacją w tym banku, co najlepiej teraz zrobić?
    Paweł

  • 2. Data: 2007-03-27 08:19:45
    Temat: Re: Przeniesienie KK do mBanku
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Paweł wrote:
> [...]
    > stracić przez jakiegoś tama analityka.
    > Spotkał się ktoś z Was z taką sytuacją w tym banku, co najlepiej teraz zrobić?

    Popatrz na historię grupy jeżeli w mbanku zaczyna się wymiana na papiery
    to zaczynają się problemy. A nie wchodziło w grę przeniesienie tej kk do
    innego banku? Z jakiego ją przenosisz? Oczywiście jeżeli można wiedzieć.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-03-27 16:57:51
    Od: "b...@b...pl" <b...@b...pl>

    Paweł napisał(a):
> [...]
    > stracić przez jakiegoś tama analityka.
    > Spotkał się ktoś z Was z taką sytuacją w tym banku, co najlepiej teraz zrobić?

    Witam,

    Nie chcę Cie martwić, ale ja sobie darowałem. Kartę z takim samym
    limitem miałem dostać na początku stycznia. Po 3 miesiącach zero odzewu.
    Kilka razy próbowałem czegoś się dowiedzieć i zawsze mieli oddzwonić.

    Poszedłem do innego banku i nie narzekam.

    Rafal

  • 4. Data: 2007-03-27 17:11:27
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    Przenoszę KK Visa Silver z Mille i VG z Raifiego.
    Paweł

  • 5. Data: 2007-03-27 17:12:34
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    A do którego poszedłeś? U mnie odpada Mille i Raifi, bo z nich chciałem się
    przenieść.
    Paweł

  • 6. Data: 2007-03-27 17:23:47
    Od: "b...@b...pl" <b...@b...pl>

    Paweł napisał(a):
    > A do którego poszedłeś? U mnie odpada Mille i Raifi, bo z nich chciałem się
    > przenieść.
    > Paweł

    CITI, karta w 2 tygodnie bez większych kombinacji i papierków, ale limit
    10k :(. Pocieszam się tym, że można go sobie zwiększyć.
    Dochody się deklaruje (u mnie nie sprawdzali) więc jak chcesz 20k to
    zadeklaruj 15k dochodu i będzie spoko :)

  • 7. Data: 2007-03-27 18:11:12
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    Jakieś 2 lata temu chcieli zaświadczenie o dochodach :(((
    Więc z nich zrezygnowałem. Teraz już nie wymagają tego świastka od pracodawcy?
    Paweł

  • 8. Data: 2007-03-27 18:56:27
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Paweł wrote:
    > Przenoszę KK Visa Silver z Mille i VG z Raifiego.
    > Paweł

    Po pierwsze to tnij cytaty i odpisuj pod nimi a nie nad - to tyle jeżeli
    chodzi o netykietę.
    Co do karty to możesz jak już ci poradzili spróbować w Citi mają kilka
    ciekawych produktów. Jeżeli będziesz często korzystał z kk zagranicą to
    popatrz na ofertę ING nie biorą nic za przeliczanie. Coś tam ostatnio
    multi też miało jakąś promocję na kk i chyba bzwbk ale dokładnie nie
    pamiętam sprawdź na ich stronach.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 9. Data: 2007-03-29 07:24:31
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    b...@b...pl napisał(a):
> [...]
    > Dochody się deklaruje (u mnie nie sprawdzali) więc jak chcesz 20k to
    > zadeklaruj 15k dochodu i będzie spoko :)
    ludzie, po co wam takie limity, jak cos konkretnego to na kredyt
    no chyba ze elyta, znaczy warszawka ...

  • 10. Data: 2007-03-29 07:41:53
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2007-03-29 09:24, kiedy Wojtaszek
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:
    > b...@b...pl napisał(a):
    > karta w 2 tygodnie bez większych kombinacji i papierków, ale limit
    > ludzie, po co wam takie limity, jak cos konkretnego to na kredyt
    > no chyba ze elyta, znaczy warszawka ...

    Jakby tu delikatnie powiedzieć...
    Nie mierz ludzi swoją miarą. Ludzie są różni. Mają różne potrzeby i
    rożną strukturę spożycia. Jedni piją jabola i są szczęśliwi, a inni
    narzekają, że single malt młodsza niż 15 lat nie pachnie należycie
    wrzosowiskami. Jednym wystarczy konto w mbanku, a inni szukają private
    bankingu z prawdziwego zdarzenia. Jedni jeżdżą tramwajem, bo mają
    niedaleko, a inni kilka razy w miesiącu latają za ocean i muszą mieć
    kartę, którą zapłacą za bilety.
    I aby uprzedzić polemikę. Nie, nie sądzę, żeby jedni byli lepsi, a
    drudzy gorsi.
    I jeszcze a propos kompleksów regionalnych: chyba są bezzasadne.
    Ostatnio w Olsztynie widziałem w sklepie buty męskie za 2,5 k pln. Nie
    sądzę, żeby była to oferta dla przyjezdnych z DC.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****