    From: "Artur P." <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Czy można zarobić na kredycie?
    Date: Sun, 5 Mar 2006 19:01:31 +0100

    W tej chwili Bank Millenium ma w ofercie pożyczkę hipoteczną, której kwotę
    można przeznaczyć na dowolny cel, z oprocentowaniem 6,85% rocznie. 0% za
    rozpatrzenie wniosku i 0% prowizji za udzielenie kredytu. Do tego wycenę
    nieruchomości pod hipotekę także robią za free. Jest jedynie do zapłacenia
    200zł opłaty sądowej za wpis hipoteczny do ksiągi wieczystej. Przy takich
    założeniach równa rata kredytu 25 tys. zł na 60 miesięcy wynosi 493,26zł.
    Razem spłacamy 29595zł + 200zł za wpis.
    Wyliczyłem, że wpłacając te 25 tys. na fundusz powierniczy np akcji na te 5
    lat przy rocznej stopie zwrotu na poziomie 10% (a jest w tej chwili o wiele
    wyższa) moznaby wyciągnąć 40 262.75zł i to przy rocznej kapitalizacji
    odsetek. Zarabiamy więc 10467zł lub możemy w każdej chwili jednostki
    funduszy wypłacić i spłacać kredyt. Czy to jest możliwe? Czy gdzieś
    popełniłem błąd? A może są jakieś fundusze systematycznego oszczędzania, w
    których wpłacając kwotę 493,26zł miesięcznie można zarobić więcej?
    Z góry dziękuję za odpowiedzi.