  • Data: 2006-03-07 20:00:07
    Temat: Re: Czy można zarobić na kredycie?
    Od: "Artur P." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko zwróć uwagę, że hossa na giełdzie nie będzie trwała wiecznie.
    > Moim zdaniem można byłoby zarobić na tej pożyczce, ale trzeba
    > zdywersyfikować inwestycje. No i nigdy nie będziesz miał pewności, że
    > nie stracisz.

    Szczerze powiem, że z początku szukałem kredytu na zakup nowego auta. I
    biorac pod uwage ceny kredytów samochodowych, to kredyt hipoteczny bije je
    na głowę warunkami. Jednak stwierdzilismy z zoną, że jeszcze pomeczymy sie
    naszym wysłużonym autem (tym bardziej, że mam drugie firmowe) i troche
    dozbieramy kasy. W banku millenium maja teraz promocję i wyceniają
    nieruchomości pod hipotekę za free, tak więc chciałem skorzystać z okazji i
    wziąć kredyt i wpłacić kasiorke na fundusz, korzystając z hossy giełdowej.
    Chyba jednak to nienajlepszy pomysł, bo faktycznie jest duże ryzyko, ze
    można stracić. Poza tym jak znam życie za chwilę inny bank bedzie miał
    podobną propozycję, a może jeszcze lepszą...