  • 1. Data: 2002-04-25 12:00:31
    Temat: Czy mogę zapłacić Visą za fakturę?
    Od: Hubert <h...@w...pl>

    Visa Elektron CitiBanku.
    Chciałem zapłacić w oddziale w Lublinie firmie z Wrocławia, kartą
    charge (ponoć ta Elektron jest charge! - CitiBusiness).
    Da się to zrobić?

    pozdrawiam
    Hubert

  • 2. Data: 2002-04-25 12:08:52
    Temat: Re: Czy mogę zapłacić Visą za fakturę?
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hubert" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Visa Elektron CitiBanku.
    > Chciałem zapłacić w oddziale w Lublinie firmie z Wrocławia, kartą
    > charge (ponoć ta Elektron jest charge! - CitiBusiness).
    > Da się to zrobić?

    na http://www.citibank.pl/poland/citibusiness/polish/ wyglada na VC nie na
    VE... chyba ze maja juz nieaktualne zdjecia ;-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-04-25 19:48:35
    Od: Hubert <h...@w...pl>

    > na http://www.citibank.pl/poland/citibusiness/polish/ wyglada na VC nie na
    > VE... chyba ze maja juz nieaktualne zdjecia ;-)

    Nie wiem jak wygląda, ale mam ją w ręku i jest to CitiBusiness Visa Electron.
    To jest chyba świeża sprawa, bo o niej w ogóle nie piszą. I twierdzono z
    pewnością, że jest charge - 0% prowizji na bezgotówkowe i płatność 25 dnia
    następnego miesiąca. Do tej pory miałem VC Commercial, ale to był śmiech na
    sali - ani dnia charge.

    pozdrawiam
    Hubert