  • 1. Data: 2002-04-25 11:56:23
    Temat: KREDYT BANK - JAKOŚĆ OBSŁUGI CZ. II
    Od: <o...@p...onet.pl>

    KREDYT BANK - JAKOŚĆ OBSŁUGI CZ. II
    Zawsze gdy dzwonię do KREDYT BANKU mam podawane sprzeczne informacje.
    Na przykład ostatnio gdy pytałem o możliwość założenia obsługi konta
    przez sieć to;
    -inna informacja jest na ulotce- można założyć
    -inna informacja jest w banku u jednej kobiety-można założyć
    -inna informacja jest u innej kobiety-można, ale po pół godziny już nie można
    założyć.
    -inna informacja jest na infolini- nie można założyć ale może kiedyś...

    Pracownicy Kredyt Banku przeczą sami sobie.
    A czasem ten sam pracownik przeczy sam sobie.
    Na przykład;
    Pytałem jakie ja mam konto.
    Na mojej umowie z bankiem pisze, że jest to konto
    ekstarkonto- a wista
    jedna z pracownic powiedziała mi, że nie mam ekstrakonta a ja powiedzialem
    że mam. NIE powiedziałem tak. Ale gdybym powiedzial to miałbym rację!
    Inna, że nie mam ekstrakonta bo mam a wista.
    A jeszcze inna, że mam ekstrakonto.

    Krótko pisząc KREDYT BANK prezentuje EKSTRA BREDNIE.

    Klient Kredyt Banku od kilku dni.

  • 2. Data: 2002-04-25 12:02:36
    Temat: Re: KREDYT BANK - JAKOŚĆ OBSŁUGI CZ. II
    Od: <o...@p...onet.pl>

    --

    bylem teraz w KREDYT BANKU.
    na ich stronie pisze, ze majac ekstrakonto-a vista moge sprawdzac przez siec