  • 1. Data: 2002-04-25 11:14:31
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny, gdzie?
    Od: "News" <j...@i...pl>

    > Gdzie najlepiej zaciągnąć kredyt hipoteczny na nowy dom?
    > Kwota około 150tys. na 15-20 lat

    Najciekawiej wyglądają oferty WBK i Millennium
    (przy czym w WBK jest dużo mniej biurokracji)

  • 2. Data: 2002-04-25 11:17:26
    Temat: Kredyt hipoteczny, gdzie?
    Od: "Polimer" <d...@i...pl>

    Witam wszystkich

    Gdzie najlepiej zaciągnąć kredyt hipoteczny na nowy dom?
    Kwota około 150tys. na 15-20 lat

    Pozdrawiam i czekam na sugestie.

    Polimer

  • 3. Data: 2002-04-25 14:01:44
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Polimer" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich
    >
    > Gdzie najlepiej zaciągnąć kredyt hipoteczny na nowy dom?
    > Kwota około 150tys. na 15-20 lat

    To chyba nie będzie czysto hipoteczny kredyt chyba, że masz już inną
    nieruchomość pod zastaw, albo działka jest warta tyle.
    Ja wziąłem w PKO BP i jestem zadowolony.
    Dyskusje na ten temat już trwały - poszukaj postów z ostatnich kilku dni.

    Pozdrawiam
    R.Wicik

  • 4. Data: 2002-04-25 15:25:47
    Od: "Sens" <g...@k...sens.com.pl>

    Jesli jestes z Krakowa lub okolic, lub tam bedziesz kupowal nieruchomosc -
    polecam uslugi posrednictwa i doradztwa mojej firmy (mamy w ofercie 7
    bankow). Dane ponizej:

    Grzegorz Szustkiewicz
    Posrednictwo i Doradztwo
    Kredytowe SensKredyt
    (0-12) 423-36-40
    0501-27-68-27
    www.kredyt.sens.com.pl

  • 5. Data: 2002-04-25 22:00:12
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > Witam wszystkich
    >
    > Gdzie najlepiej zaciągnąć kredyt hipoteczny na nowy dom?
> [...]
    Oniżone prowizje, brak prowizji od wcześniejszej spłaty, możliwość bezpłatnego
    przewalutowania, możliwość negocjowania oprocentowania

    Pozdrawiam Iwona.