  • 1. Data: 2002-04-25 11:55:27
    Temat: inteligo - karta kredytowa ?
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    Witam,
    wydaje mi sie, ze ktos na grupie wspominal, ze Inteligo bedzie wydawalo
    karte kredytowa. Przeszukuje archiwum, ale nie moge tego znalezc. Czy
    faktycznie byly takie sygnaly?

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2002-04-25 14:51:25
    Temat: Re: inteligo - karta kredytowa ?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Apr 25, 2002 at 01:55:27PM +0200, PiotrC wrote:

    > Witam,
    > wydaje mi sie, ze ktos na grupie wspominal, ze Inteligo bedzie wydawalo
    > karte kredytowa. Przeszukuje archiwum, ale nie moge tego znalezc. Czy
    > faktycznie byly takie sygnaly?

    Od milosnika inteligo - tak, z inteligo - nie.

    Troche jak radio erewan ...

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-04-26 06:19:42
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Od milosnika inteligo - tak, z inteligo - nie.
    >
    > Troche jak radio erewan ...

    :-)
    dzieki
    Piotr