  • 1. Data: 2002-05-07 06:56:39
    Temat: Czy u Was też tak
    Od: "J.Trzeciak" <q...@k...chip.pl>

    straszliwie wolno przebiegają transakcje z PKO BP O/I w Bydgoszczy?
    Wystawienie jednego przelewu zajęło mi dzisiaj
    ponad 20 minut, a od jednego do następnego kliku upływało po parę minut.
    Telefonicznie skontaktować się z nimi, oczywiście, nie można.
    Próba wystawienia drugiego przelewu zakończyła się komunikatem:
    Błąd HTTP 403
    403.9 Brak dostępu: Za dużo użytkowników
    Co to znaczy "Za dużo użytkowników "? Porządny serwer powinien
    obsłużyć nawet te dwadzieścia kilka tysięcy rachunków jednocześnie.
    Trzeba się chyba stąd ulatniać - tylko dokąd?
    Pozdrowienia dla zadowolonych i niezadowolonych ze swoich
    banków Grupowiczów pbb.
    jt

  • 2. Data: 2002-05-07 07:08:14
    Temat: Re: Czy u Was też tak
    Od: "Witek." <w...@w...pl>

> [...]
    >Trzeba się chyba stąd ulatniać - tylko dokąd?
    >Pozdrowienia dla zadowolonych i niezadowolonych ze swoich

    Chetnie zalozylbym konto w innym ebanku ale jakim ? W gre wchodza oczywiscie
    tylko banki z tzw. tokenem, bo nie mam mozliwosci noszenia ze soba listy hasel
    jednorazowych lub tp.
    Moze ktos ma jakies sugestie ?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-05-07 08:29:07
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Witek."
    > Chetnie zalozylbym konto w innym ebanku ale jakim ? W gre wchodza oczywiscie
    > tylko banki z tzw. tokenem

    e-Integrum BGZ
    https://www.integrum.pl/cgi-bin/inetcgi.exe/integrum
    /scripts/integrum.jsp
    token jest lepiej uzyty niz w e-pko bo kazda operacja finansowa wymaga podpisu
    kodem z tokena i nie jest on uzyty tylko do zameldowania
    maja demo - sprawdz
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-05-07 09:09:43
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    podpisu
    > kodem z tokena i nie jest on uzyty tylko do zameldowania

    Tak samo zabezpiecza VW bank direct
    http://www.vwbankdirect.pl/
    tyz maja demo :)

    Pozdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 5. Data: 2002-05-07 09:24:11
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "GoGush"

    > Tak samo zabezpiecza VW bank direct
    > http://www.vwbankdirect.pl/
    > tyz maja demo :)

    ale nie maja karty, ani sieci oddzialikow gdzie mozna pobrac dowolna gotowke bez
    prowizji
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-05-07 09:28:30
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > ale nie maja karty, ani sieci oddzialikow gdzie mozna pobrac dowolna
    gotowke bez

    To fakt

    pzdr

    ------

  • 7. Data: 2002-05-07 10:04:27
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

> [...]
    oczywiscie
    > tylko banki z tzw. tokenem, bo nie mam mozliwosci noszenia ze soba listy

    Wybacz, że się czepiam, ale co znaczy, że nie masz mozliwosci noszenia ze
    soba listy hasel jednorazowych?
    Zdrapka Inteligo lub DB24 ma rozmiar karty płatniczej i miesci się w
    kieszeni bez problemu.

    Rafał

  • 8. Data: 2002-05-07 10:22:12
    Od: "Witek." <w...@w...pl>

> [...]
    >soba listy hasel jednorazowych?
    >Zdrapka Inteligo lub DB24 ma rozmiar karty płatniczej i miesci się w

    A jak wygląda lista w mbanku ? Sądziłem że jest to jakaś kartka papieru lub
    tp. ale mimo wysztko jest to chyba mniej bezpieczne niż token.

    Witek.

  • 9. Data: 2002-05-07 10:53:54
    Od: "Witek." <w...@w...pl>

> [...]
    >soba listy hasel jednorazowych?
    >Zdrapka Inteligo lub DB24 ma rozmiar karty płatniczej i miesci się w

    Sądziłem, że lista haseł to jakaś kartka lub tp. Ale chyba token jest jednak
    bezpieczniejszy. A jak wygląda lista haseł w mBanku?

    Witek.