  • 11. Data: 2003-01-12 01:20:56
    Temat: Re: Czy ktos zalozyl skutecznie konto sprzedawcy na E-bayu?
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    Miernik <m...@c...pl> skribis:

    >A z e-gold z
    >kolei można przetransferować (to z kolei zwykle bezpłatnie) na
    >Moneybookers.com. A z tamtąd za 1.50 EURO do polskiego banku.

    Jezeli ktos chce przetransferowac pare $ z egold do polski, moge pomoc.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    "Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci".
    Zobacz:

  • 12. Data: 2003-01-12 16:29:49
    Temat: E-bayu paypal ?
    Od: "Krzysztof Kretowicz \"krecik-@\"" <k...@l...pl>

    Cześć
    Ile czasu trwa przelanie z PayPala na konto urzytkownika (konto w stanach)
    no i czy jest to możliwe.

  • 13. Data: 2003-01-12 19:27:09
    Temat: Re: E-bayu paypal ?
    Od: "krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "Krzysztof Kretowicz "krecik-@"" <k...@l...pl> napisał w
    > Ile czasu trwa przelanie z PayPala na konto urzytkownika (konto w stanach)
    > no i czy jest to możliwe.

    3-4 dni robocze od daty wplaty, ale polska nie jest n liscie i nie
    przewiduje sie wlaczenia jej do krajow obslugiwanych
    kilku osobom sie udalo (podszywajac sie pod inny kraj, ale osobiscie nie
    polecam, za duze ryzyko straty)

  • 14. Data: 2003-01-13 08:49:22
    Od: "Krzysztof Kretowicz \"krecik-@\"" <k...@l...pl>

    Cześć
    Dzięki za odzew
    chodziło mi o taką sytuację kiedy osoba z USA ze wszystkimi papierami
    posiada konto na Paypal i chce z niego ściągnąć kase na swoje konto w banku
    w stanach
    ile czasu to trwa i czy jest mozliwe
    Pozdrawiam
    Krzysiek