  • 1. Data: 2003-05-23 22:06:21
    Temat: Czy karta kredytowa może wyglądać jak bumerang?
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    Polecam waszej uwadze najnowszą kartę kredytową Virgin Money, której
    wydawanie rozpoczyna się właśnie w Australii.
    Najbardziej interesujący jest niespotykany dotychczas, zaokrąglony kształt
    nowej karty. W terminalach POS kształt karty nie ma większego znaczenia,
    jest jednak istotny podczas korzystania z bankomatu.
    Zastanawiam się, jak bardzo można okaleczyć kartę, by dalej bezproblemowo
    była przyjmowana przez bankomaty? Czy obecny wygląd i forma kart płatniczych
    wam odpowiada? Czy uważacie, że wkrótce banki zaczną ze sobą konkurować
    kształtem wydawanych kart?

    Pełna informacja o karcie Virgin:
    http://www.kartyonline.net/news_23.html

    Zachęcam do lektury i dyskusji.
    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2003-05-23 22:47:12
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <bam63o$db4$1@news.onet.pl>, p...@k...net says...
> [...]
    > wam odpowiada? Czy uważacie, że wkrótce banki zaczną ze sobą konkurować

    Hmm....

    polecam: http://www.discovercard.com

    Polcema zobaczyc jak wyglada Discover 2Go

    lub

    http://www.bankofamerica.com/creditcards

    i sprawdzic jak wyglada "mini card" - mala karta, ktora mozna wykozystac
    jako bryloczek

    AP

  • 3. Data: 2003-05-24 20:11:09

    "Karol Żwiruk" <p...@k...net> wrote in message
> [...]
    płatniczych
    > wam odpowiada? Czy uważacie, że wkrótce banki zaczną ze sobą konkurować

    Jak najbardziej.
    Używałem karty, która była 'zintegorwana' z breloczkiem do kluczy.
    Wyciągało ją się tak jak otwiera się scyzoryk.
    Była to karta kredytowa więc nikt nie wpadł na pomysł, aby używać ją w
    bankomacie do wypłacania gotówki.
    Do tego używa się innych kart, które mają normalny kształt (jeszcze).