  • 1. Data: 2008-11-06 22:45:51
    Temat: Toyota Bank - nowe konto hybrydowe
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    http://www.money.pl/banki/wiadomosci/artykul/toyota;
    bank;wprowadza;konto;hybrydowe,121,0,383609.html

    "Konto hybrydowe w Toyota Bank to pierwsza tego typu oferta na polskim
    rynku. To połączenie funkcji konta osobistego z kontem oszczędnościowym,
    dzięki któremu klient otrzymuje rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy
    (ROR) z jednym z najwyższych na rynku oprocentowaniem: 6,75% niezależnie
    od ilości zgromadzonych środków."

    Hmm... a EuroBank?

    "Otwarcie konta hybrydowego jest bezpłatne, a za jego prowadzenie
    pobierana jest opłata w wysokości 10 zł miesięcznie."

    "Obok wysokiego oprocentowania połączonego z miesięczną kapitalizacją
    odsetek i nieograniczonej możliwości dokonywania przelewów wewnętrznych
    i zewnętrznych, za które pobierana jest opłata 0,50 zł, konto oferuje
    również możliwość wypłacania pieniędzy ze wszystkich bankomatów na
    terenie całego kraju, w tym trzech bezpłatnych wypłat w miesiącu."

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 2. Data: 2008-11-06 22:50:49
    Temat: Re: Toyota Bank - nowe konto hybrydowe
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    kilka postów wyżej już to było...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-11-06 23:06:17
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Rolka" <usenet@moje_nazwisko.info> napisał w wiadomości

> [...]
    > również możliwość wypłacania pieniędzy ze wszystkich bankomatów na terenie
    > całego kraju, w tym trzech bezpłatnych wypłat w miesiącu."

    To już wolę Eurobank 6,06%,gdzie wszystko jest darmowe,a nadwyżkę kasy
    trzymać w Lukasie na 8% 10,- zl za prowadzenie konta to dużo,no i platne
    przelewy??? to ja dziekuję za tą hybrydową atrakcję TB.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 4. Data: 2008-11-06 23:08:45
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Grażyna.Ł wrote:

    > To już wolę Eurobank 6,06%,gdzie wszystko jest darmowe,a nadwyżkę kasy
    > trzymać w Lukasie na 8%   10,- zl za prowadzenie konta to dużo,no i platne
    > przelewy??? to ja dziekuję za tą hybrydową atrakcję TB.

    W Eurobanku pare spraw jest za free przy spelnieniu pewnych warunkow, ale
    nie wszystkie.

    --
    in

  • 5. Data: 2008-11-06 23:44:05
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik sorden napisał:

    > W Eurobanku pare spraw jest za free przy spelnieniu pewnych warunkow, ale
    > nie wszystkie.
    Karty za free chyba się nie da wyrobić ;-)?

    Przemek

  • 6. Data: 2008-11-07 12:01:49
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    W jakim polskim banku płatne jest samo OTWARCIE konta???
    JaC
    PS. Powinni chyba pisać, że otwarcie drzwi też jest bezpłatne - w końcu taniej niż w
    taksówce...

    -----

  • 7. Data: 2008-11-07 15:15:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    666 pisze:
    > W jakim polskim banku płatne jest samo OTWARCIE konta???
    > JaC
    > PS. Powinni chyba pisać, że otwarcie drzwi też jest bezpłatne - w końcu taniej niż
    w taksówce...

    dla osób prywatnych raczej w żadnym, ale to często opłata przy kontach
    firmowych

    --
    pozdrawiam
    RobertS