  • 1. Data: 2005-04-26 14:51:50
    Temat: ofi prognoza
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

    jakie fundusze przyniosą zysk w ciągu 6 mies ? Pytam o opinie, całkiem
    prywatne, takie gdybanie.
    Widze że potencjał f. obligacji wyczerpuje się, a akcje wydają się niepewne.

  • 2. Data: 2005-04-26 15:41:33
    Temat: Re: ofi prognoza
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@n...spam> napisał w wiadomości
    > jakie fundusze przyniosą zysk w ciągu 6 mies ? Pytam o opinie, całkiem
    > prywatne, takie gdybanie.
    > Widze że potencjał f. obligacji wyczerpuje się, a akcje wydają się
    > niepewne.

    Pisałem jakies 2 tyg temu ale zostałem wyśmiany...tak zresztą najłatwiej.
    Ja obstawiam osłabianie złotego do wyborów które odbędą się na jesieni.
    ergo: euroobligacje i obligacje dolarowe - ze wskazaniem na te drugie...
    Aha : nie jestem analitykiem więc dobrze się zastanów zanim zainwestujesz.
    Jutro RPP. Więc poobserwuj rynek złotego.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2005-04-26 16:20:40
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

> [...]
    > Aha : nie jestem analitykiem więc dobrze się zastanów zanim zainwestujesz.
    > Jutro RPP. Więc poobserwuj rynek złotego.

    osłabienie względem maximum już jest, myśle że w granicach balansowania
    bilansu płatniczego.
    rozumiem że stawiasz na f. walutowe do jesieni, a od jesieni ?

  • 4. Data: 2005-04-27 06:26:55
    Od: "gg" <n...@m...com>

    > osłabienie względem maximum już jest, myśle że w granicach balansowania
    > bilansu płatniczego.
    > rozumiem że stawiasz na f. walutowe do jesieni, a od jesieni ?

    Nie jestem wróżką. To zależy jaka koalicja sformuje rząd. I czy nie
    będzie to czasem rząd mniejszościowy POPISU.... A są też oszołomy którzy
    chętnie dobrali by siędo władzy (samoobrona, lpr). W scenariuszu którego
    sobie nie życzę po wyborach złoty może się dalej osłabiać. Ale analitycy
    prognozują wzrost wartości złotego... w przeciągu 3 lat nawet ponizej 3zł
    za 1euro. Ale tego to nawet nie potrafie sobie wyobrazić.
    Więc jak zwykle trzeba trzymać rękę na pulsie a nie onanizować się swoją
    zyskowną pozycją.

    --
    pozdrawiam
    P.