  • 1. Data: 2003-07-02 19:13:27
    Temat: Olewka w Lukas banku
    Od: Wojciech Sobczuk <w...@U...pl>

    Witam,

    Chcialem do olewki jaka zaserwowano mi w Lukasie (oddzial przy
    Grojeckiej w Warszawie) podejsc spokojnie, ale przerosla ona wszelkie
    moje oczekiwania, w zwiazku z czym wylewam na forum swoje zale.

    Wszystko zaczelo sie kiedy bankomat przestal mi przyjmowac moja VE -
    okazalo sie ze jakis czytnik w sklepie starl pasek. Zglosilem sie do
    banku proszac o wymiane. Oczywiscie okazalo sie ze ja musze za nia
    zaplacic, ale ze bylo to 10zl to stwierdzilem ze nie bede tracil nerwow
    na klotnie czy zazalenia i zamowilem karte. Zdenerwowana moim
    dociekaniem, czemu mam placic za karte ktora uszkodzil sprzet
    sprzedawcy, pani oznajmila ze karta bedzie za dwa tygodnie.

    Zglosilem sie za dwa tygodnie, okazalo sie ze karta zostala wyslana do
    Zielonej Gory, bo tam zakladalem konto a pani nie raczyla mnie spytac
    gdzie ma byc przeslana karta. Okazalo sie ze jedynym sposobem na
    dotarcie do karty jest przeslanie jej przesylka wewnatrzbankowa. Bardzo
    mila pani przyjela moja pisemna prosbe o przeslanie karty i wziela moj
    telefon zeby zadzwonic jak karta juz bedzie - a mialo to byc za tydzien.

    Tydzien pozniej (wczoraj) zglosilem sie do banku po karte. Karty
    oczywiscie nie bylo, nie bylo takze zadnej wzmianki w dokumentach o moim
    podaniu o jej przeslanie. Pani przy mnie zadzwonila do oddzialu w
    Zielonej Gorze zeby poprosic o przeslanie karty. Karta miala byc
    nastepnego dnia.

    Nastepnego dnia (dzisiaj) zglaszam sie do banku. Kolejna pani mowi ze
    pamieta mnie z wczoraj i ze karty jeszcze nie ma. Mowi tez ze dzisiaj
    bedzie, ze osobiscie sie tym zajmie i zadzwoni do mnie jak tylko sie
    pojawi. Wieczorem mijam pania w drzwiach banku z pytaniem czy karta
    przyszla, a pani z aroganckim usmiechem kiwa glowa ze nie. I ten usmiech
    mnie dobil.

    W ten sposob zegnam sie z bankiem Lukas, bo wiecej czasu nie planuje
    marnowac biegac za paniami ktore w dupie maja klienta i przypominac im o
    mojej karcie.

    Szukam banku ktory mialby oddzialy i mozliwosc zalozenia konta
    walutowego, oraz jakies dogodne warunki (czytaj tanie) przelewania na
    konto walutowe pieniedzy na przyklad z USA. Mysle o BZ WBK, jakies inne
    sugestie?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2003-07-02 19:25:48
    Temat: Re: Olewka w Lukas banku
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    LUKAS - tak nie powinno byc w zadnym banku!!!!
    to wkoncu ich haslo reklamowe, wiec nie ma sie czemu dziwic ;)

    Pozdrawiam,
    MK

  • 3. Data: 2003-07-02 19:38:17
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    Uzytkownik "Wojciech Sobczuk" <w...@U...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > podaniu o jej przeslanie. Pani przy mnie zadzwonila do oddzialu w
    > Zielonej Gorze zeby poprosic o przeslanie karty. Karta miala byc

    z mojego doswiadczenia wynika ze w Lukasie jak chcialbys aby oddzial
    przeslal jakies dokumenty
    to wszystko GINIE :o
    na dwa moje przypadki , dwa razy dokumenty zaginely /niedotarly tam gdzie
    mialy
    1. gdy zakladalem konto, zostawilem umowe w oddziale (ktora mialem odeslac
    poczta) abbby oni przeslali do centrali.
    przez 1,5 tygodnia nie wyslali, potem przez centrale szukali gdzie sa te
    dokumenty .. dotarly do centrali w sumie po prawie miesiacu.
    2. zostawilem w oddziale , aby przeslali do centrali dyspozycje wystawienia
    dla mnie zaswiadczenia o rezygnacji ze wznawiania karty kredytowej.
    napisalem pisemko i zostawilem. po tygodniu nie dotarlo.. w koncu centrala
    wystawila mi papier bez tego dokumentu z oddzialu ..

    ogolnie nie mam zlych doswiadczen jesli chodzi o Lukasa,
    ale pomalu zaczynam twierdzic ze nadaje sie on jako konto rezerwowe do
    innego konta np. mbanku

    pozdro
    SirmarK

  • 4. Data: 2003-07-02 19:42:50
    Od: Wojciech Sobczuk <w...@U...pl>

    Marcin Kozlowski wrote:

    > ogolnie nie mam zlych doswiadczen jesli chodzi o Lukasa,
    > ale pomalu zaczynam twierdzic ze nadaje sie on jako konto rezerwowe do
> [...]

    Ja wlasnie do takich celow go uzywalem - zeby wyplacac wieksze kwoty
    (nota bene po 5zl za wyplate w oddziale - chyba troche drogo - bylem
    dzis w BZWBK i tam za to samo zycza sobie 1zl) i miec podwojony limit
    wyplat z bankomatu dzieki posiadaniu VE z mBank i Lukas, no i w razie
    problemow z karta z mBank. Po tej historii po prostu zmieniam sobie to
    rezerwowe konto na inny bank, i Tobie doradzam to samo :)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 5. Data: 2003-07-02 20:01:13
    Od: "michal" <m...@p...onet.pl>

    Co do BZWBK to nie sa tani jezeli za wyplate na dow. osobisty w placówce
    licza sobie 3 zl, standardowo za karta trzeba czekac 2 tygodnie bo za
    wydanie ekspresowe karty (5 dni) po które trzeba sie pofatygowac do nich
    osobiscie trzeba zaplacic 30 zl jak dobrze pamietam, plus jest to ze maja
    siec i jak zeskanuja podpis klienta to mozna robic wiekszosc transakcji nie
    w swojej placówce ale czasami odbiega to od normy ze wzgledu na widzimisie
    pracowników

    pozdrawiam
    Michal

  • 6. Data: 2003-07-02 20:05:40
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    w...@U...pl news:bdvat8$3h0$1@atlantis.news.tpi.pl

    > W ten sposob zegnam sie z bankiem Lukas, bo wiecej czasu nie planuje
    > marnowac biegac za paniami ktore w dupie maja klienta i przypominac im o
    > mojej karcie.

    jezeli miales tam jakas wieksza kwote, to popros o rozmowe z jakims jej
    przlozonym (ze checsz sie natychmiast widziec itd) i dopiero przy nim
    zamknij konto informujac dlaczego. Zdaj potem relacje na grupie jezeli
    mozesz :)

    --
    ~~~~~~~l-.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~\ Dzieci Wszech Kaszub ;) /
    ____| ]____, . :-- '-----------------------L'|

  • 7. Data: 2003-07-02 20:10:01
    Od: Wojciech Sobczuk <w...@U...pl>

    Wlasnie przelalem to co mialem na inne konto zeby przy rozwiazywaniu
    umowy miec 0 na rachunku. A sprawe chce zalatwic jak najszybciej i
    bezstresowo wiec nie bede robil zadymy.. Zreszta, czemu mam im za darmo
    wychowywac pracownikow? :)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 8. Data: 2003-07-02 20:42:45
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

> [...]
    > umowy miec 0 na rachunku. A sprawe chce zalatwic jak najszybciej i
    > bezstresowo wiec nie bede robil zadymy.. Zreszta, czemu mam im za darmo

    No i dobrze, beda mniejsze kolejki w oddzialach ...

  • 9. Data: 2003-07-02 21:42:58
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    w...@U...pl news:bdve7a$mi5$1@atlantis.news.tpi.pl

> [...]
    > umowy miec 0 na rachunku. A sprawe chce zalatwic jak najszybciej i
    > bezstresowo wiec nie bede robil zadymy.. Zreszta, czemu mam im za darmo

    Dla satysfakcji ;)

    --
    ~~~~~~~l-.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~\ Dzieci Wszech Kaszub ;) /

  • 10. Data: 2003-07-02 23:18:40
    Od: "Dieter" <j...@i...pl>

    Lukas to syfon.

    Tez mam niemile wspomnienia z tym bankiem.

    Dieter