  • 1. Data: 2006-09-06 12:44:02
    Temat: Czy Raiffeisen przysyla KK listem zwyklym, czy poleconym?
    Od: "Franek" <...@a...com>

    Czy Raiffeisen przysyla KK listem zwyklym, czy poleconym?

  • 2. Data: 2006-09-06 13:05:32
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Franek" <...@a...com> napisał w wiadomości
    > Czy Raiffeisen przysyla KK listem zwyklym, czy poleconym?

    Tak samo jak Multibank , BPH i chyba wszystkie inne - zwyklym .

    Jaca

  • 3. Data: 2006-09-06 18:21:46
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:edmgn2$8oe$1@nemesis.news.tpi.pl, *fotomania* wrote:
    > Tak samo jak Multibank , BPH i chyba wszystkie inne - zwyklym .

    Ale priorytetem :)

    --
    darnok

  • 4. Data: 2006-09-06 18:31:06
    Od: "Franek" <...@a...com>

    > Ale priorytetem :)

    No prosze! :)

  • 5. Data: 2006-09-09 18:21:49
    Od: "vp23" <v...@o...pl>

    > Użytkownik "Franek" <...@a...com> napisał w wiadomości
    >

    > Tak samo jak Multibank , BPH i chyba wszystkie inne - zwyklym .

    Pekao SA przysyła poleconym. Nie wiem, jak KK, ale debetówki i charge na pewno.

    vp23

  • 6. Data: 2006-09-09 18:33:06
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > Pekao SA przysyła poleconym. Nie wiem, jak KK, ale debetówki i charge na
    pewno.

    > vp23
    >
    > --

    Ja dostałem KK Visa Classic Lukas Banku listem poleconym. Powszechną praktyką
    jest wysyłanie do klienta KK listem zwykłym (czasami, jak w przypadku Raifiego
    czy BPH jest to priorytet).
    Paweł