  • 1. Data: 2005-03-23 10:57:33
    Temat: BZWBK: Konto24 euro + Mastercard
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Zaciekawila mnie oferta BZWBK rachunku w euro, ktorego rzekomo prowadzenie
    jest bez oplat oraz wydawanego do niej Mastercarda rozliczanego w euro,
    oplata roczna 10euro.

    Czy ktos korzysta z tego i moglby podzielic sie wrazeniami?
    Konkretnie:

    - czy karta podpieta jest bezposrednio do rachunku walutowego i na biezaco
    widac transakcje dokonane za jej pomoca przez internet?
    - czy BZWBK pobiera jakas oplate za przelew przychodzacy w euro na ten
    rachunek walutowy?

    Pozdrawiam,
    Stiwi.

  • 2. Data: 2005-03-23 13:14:47
    Temat: Re: BZWBK: Konto24 euro + Mastercard
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Wed, 23 Mar 2005 11:57:33 +0100, na pl.biznes.banki, Stiwi w wiadomości
    <news:d1ri2n$m29$1@news.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > - czy karta podpieta jest bezposrednio do rachunku walutowego i na biezaco
    > widac transakcje dokonane za jej pomoca przez internet?

    Tak.

    > - czy BZWBK pobiera jakas oplate za przelew przychodzacy w euro na ten
    > rachunek walutowy?

    Nie korzystałem, ale z TOiP wynika, że bierze dużo i to w dość
    nieelegancki sposób. Szczegóły znajdziesz tutaj:
    http://groups.google.com/groups?selm=k03k9b7yttrb.dl
    g%40krak.eu.org

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 3. Data: 2005-03-23 13:51:02
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Nie korzystałem, ale z TOiP wynika, że bierze dużo i to w dość
    > nieelegancki sposób. Szczegóły znajdziesz tutaj:
    > http://groups.google.com/groups?selm=k03k9b7yttrb.dl
    g%40krak.eu.org

    Niestet nie laduje mi sie to.

    Stiwi.

  • 4. Data: 2005-03-23 13:53:39
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Nie korzystałem, ale z TOiP wynika, że bierze dużo i to w dość
    > nieelegancki sposób. Szczegóły znajdziesz tutaj:
    > http://groups.google.com/groups?selm=k03k9b7yttrb.dl
    g%40krak.eu.org

    I jeszcze jedno, w TOiP nie moge znalezc czy cokolwiek pobieraja za
    przyjecie przelewu z zagranicy.

    Stiwi.

  • 5. Data: 2005-03-23 14:16:07
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Dziwne.
    Więc sprawdź to: http://tiny.pl/h76c

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 6. Data: 2005-03-23 14:17:07
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Bierze, od 25 do 175 PLN.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 7. Data: 2005-03-23 14:30:03
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Dziwne.
    > Więc sprawdź to: http://tiny.pl/h76c

    Dziwne, z tego wynika, ze przelew przychodzacy przy nie deklarowaniu, ze
    koszty przelewu pokrywa zlecedniowca, wynosi 25pln prowizja za przyjecie
    (Deutsche Bank tez taka ma), zas przy zadeklarowaniu iz zleceniodawca
    pokrywa koszty koszt wzrasta do 150pln.

    Dziwna ta zasada. Czyli wychodzi na to, ze przelewy przychodzace z zaganicy
    lepiej zlecac na np multibank (tak robilem dotychczas), wyplacic w okienku,
    wplacic do BZWBK i korzystac z platnosci Mastercardem.

    Bezsens, kiedy te banki zmadrzeja? Przez to tylko czlowiek sie nabiega od
    placowki do placowki, a jeszcze nie kazda jest w miejscu zamieszkania.

    Stiwi.

  • 8. Data: 2005-03-24 13:35:06
    Od: KrzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2005 15:30:03 +0100, Stiwi napisal/a:

    > Bezsens, kiedy te banki zmadrzeja? Przez to tylko czlowiek sie nabiega od
    > placowki do placowki, a jeszcze nie kazda jest w miejscu zamieszkania.
    Ciekawe czy jak pojawi w pełni sprawny euroeliksir to(po pewnym czasie)
    coś się zmieni.

    --
    Krzysztof Lerski