  • 1. Data: 2002-02-13 09:58:33
    Temat: Czas trwania zamykania konta (BZWBK)
    Od: "Robert K. \(Beer\)" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Złożyłem wczoraj wniosek o rezygnację z RORu w BZWBK.
    No i soczyste zdziwienie mnie ogarnęło, gdy mnie pani
    oświeciła, że proces ów trwa 6 tygodni !!
    A co najciekawsze, przez cały ten czas pobierają opłatę
    za prowadzenie konta !!! podczas gdy ja już do niego
    nie mam ŻADNEGO dostępu !
    Więc zakoszą kasę za cały luty i pół marca.

    Wszędzie tak jest ?

  • 2. Data: 2002-02-13 11:18:08
    Temat: Re: Czas trwania zamykania konta (BZWBK)
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Robert K. (Beer)" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Złożyłem wczoraj wniosek o rezygnację z RORu w BZWBK.
    > Wszędzie tak jest ?

    W Fortisie pełna kultura. Składasz wniosek, podpisujesz rezygnację i koniec
    zmartwień. Jeśli za dany miesiąc nie pobrali Ci prowizji /np rezygnujesz 5 a
    prowizję mieli zabrać 6 to już nie biorą/. Potem dostajesz pocztą zbiorczy
    wyciąg. Tak było gdy zamykałem e-pakiet.

    Amehat

  • 3. Data: 2002-02-13 22:14:44
    Od: "Artur Kubit" <k...@p...onet.pl>

    > No i soczyste zdziwienie mnie ogarnęło, gdy mnie pani
    > oświeciła, że proces ów trwa 6 tygodni !!
    To przez arogancję, asekurancję, olewanie klientów, brak przepisów w tym
    "tomacie". Ja zamknąłem (a właściwie kierownik zmiany w oddziale ze wstydu
    na działanie własnego banku) w kilka godzin.
    Pozdro
    Artur Kubit