  • 1. Data: 2002-02-13 09:32:24
    Temat: Jaki bank dla małej firmy?
    Od: "Luki105" <l...@t...pl>

    MAm konto w Inteligo ale przelwy do ZUS kolo 3zl i prowadzenie ok 5, wiec
    chyba zrezygnuje, tylko na co zmienic, najlepiej, zeby nie bylo oplat za
    prowadzenie i za przelewy, ale pewnie takich banków dla firm jak mbank to
    nie ma.
    Pomuszcie proszę

    Pozdrawiam
    Lukasz
    m...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-02-13 10:05:03
    Temat: Re: Jaki bank dla małej firmy?
    Od: Coralgor <c...@w...pl>

    "Luki105" <l...@t...pl> wrote in news:a4dbq0$9br$1@news.tpi.pl:

    > MAm konto w Inteligo ale przelwy do ZUS kolo 3zl i prowadzenie ok 5,
    [ciach]

    a prowadzenie firmowego nie jest okolo 4? niby 1 zl ale.. :)
    Ja podobnie myslalem-zamknac razem z nieuzywanym ind. ale i tak jak
    dla mnie najtaniej - 1 przelew do ZUS/m-c ze 3 zwykle i tyle.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-02-13 15:48:00
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 13 Feb 2002 10:32:24 +0100, w <a4dbq0$9br$1@news.tpi.pl>,
    "Luki105" <l...@t...pl> napisał(-a):

    > MAm konto w Inteligo ale przelwy do ZUS kolo 3zl i prowadzenie ok 5, wiec

    Załóż konto w LGNet i stamtąd wykonuj przelewy do ZUS.
    Koszt 0zł/m-c.

  • 4. Data: 2002-02-14 14:11:11
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> napisał(a):

    > Załóż konto w LGNet i stamtąd wykonuj przelewy do ZUS.
    I płać 15 złotych za potwierdzenie każdego przelewu...

    Sam korzystam z LGnet, jestem bardzo zadowolony ale udokumentowanie ZUS-owi
    takich przelewów będzie kosztowało małą fortunę.

    Poza tym niektórzy wolą wszystkie przelewy związane z DG wykonywać
    z rachunku firmowego.

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 5. Data: 2002-02-14 14:25:18
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    Wojciech Kus wrote:

    > I płać 15 złotych za potwierdzenie każdego przelewu...

    Telepekao24.pl - poniżej 10 PLN/mies (w tym opłaty, token, ZUS, wyciągi
    z pieczątkami, przelewy w ramach żubra za friko).

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl

  • 6. Data: 2002-02-14 15:22:21
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Feb 2002 14:11:11 +0000 (UTC), Wojciech Kus
    <w...@c...waw.pl> wrote:

    >Sam korzystam z LGnet, jestem bardzo zadowolony ale udokumentowanie ZUS-owi
    >takich przelewów będzie kosztowało małą fortunę.

    A po co je dokumentować? Ja nic nie przedstawiam, a ZUS i tak wie, że
    przelew był (ostatnio bez problemu dostałem potwierdzenie o
    niezaleganiu!)

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2002-02-14 15:55:07
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A po co je dokumentować? Ja nic nie przedstawiam, a ZUS i tak wie, że
    > przelew był (ostatnio bez problemu dostałem potwierdzenie o
> [...]

    Mam na myśli sytuację, kiedy ZUS "nie wie", że otrzymał środki i trzeba fakt
    ich przelania udowodnić - wtedy potwierdzenie przelewu będzie kosztowało
    dość drogo.

    Na szczęście taka konieczność nie zdarza się codziennie, ale... warto być
    przygotowanym na wszystko, zwłaszcza z ZUS-em ;-)))

    Wojtek

  • 8. Data: 2002-02-14 17:07:16
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Feb 2002 15:55:07 +0000 (UTC), Wojciech Kus
    <w...@c...waw.pl> wrote:

> [...]
    >Na szczęście taka konieczność nie zdarza się codziennie, ale... warto być
    >przygotowanym na wszystko, zwłaszcza z ZUS-em ;-)))

    I taka możliwość jest, ale że korzysta się z niej ekstremalnie rzadko,
    nie uważam, żeby koszy kilku złotych był tu istotny.

  • 9. Data: 2002-02-14 18:15:59
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 14 Feb 2002 14:11:11 +0000 (UTC), w <a4gghu$fos$1@news.tpi.pl>,
    Wojciech Kus <w...@c...waw.pl> napisał(-a):

    > I płać 15 złotych za potwierdzenie każdego przelewu...

    A po ch..olerę?

  • 10. Data: 2002-02-17 16:04:21
    Od: Tomasz Fidecki <t...@p...onet.pl>

    Marcin Hyła wrote:

    > Telepekao24.pl - poniżej 10 PLN/mies (w tym opłaty, token, ZUS, wyciągi
    > z pieczątkami, przelewy w ramach żubra za friko).
    >
    > marcin ha

    A jak Ci wyszło "poniżej 10PLN/mies"??? Bo mi wychodzi dużo więcej???

    Tomek