  • 1. Data: 2009-03-13 17:42:10
    Temat: Coś dla miłośników przenoszenia kart i wyrabiania top-limitów
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Największą na świecie kolekcją kart kredytowych może się poszczycić
    pan Walter Cavanagh urodzony w 1943 roku, zamieszkały w Santa Clara w
    Californii (USA), w jego posiadaniu jest 1397 aktywnych kart
    kredytowych w sumie opiewających na linię kredytową rzędu 1 650 000
    USD.

    Zaczerpnięte z serwisu kartyoline.net

    Trochę nam, Panowie, jeszcze brakuje, ale co tam..! Polak potrafi !

  • 2. Data: 2009-03-13 17:50:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...
[...]

    Sredni limit 1181,102USD, nawet przy dzisiejszym kursie nie mam karty z tak
    niskim limitem. Jak bedziesz btal takie po 500 czy 1000 PLN to mysle, ze
    mozna ich zebrac bardzo duzo... Trzeba jednak pamietac, ze sa banki ktore
    przy scoringu biora pod uwage liczbe zapytan do BIKu, wiec zbieranie moze
    zajac duzo czasu...

    MK

  • 3. Data: 2009-03-13 17:50:53
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 13 Mar, 13:42, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Trochę nam, Panowie, jeszcze brakuje, ale co tam..! Polak potrafi !

    No wiesz, sam tylko BoA ma w ofercie ponad 400 kart kredytowych. Wiec
    temu panu bylo latwiej. :)
    Zwlaszcza ze sredni limit na jedna karte to mu tak okolo $1,000
    wychodzi.

    A tak na marginesie, to potem co, "w klaserek"? :D

  • 4. Data: 2009-03-13 17:57:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bradley.st pisze:
    > No wiesz, sam tylko BoA ma w ofercie ponad 400 kart kredytowych. Wiec
    > temu panu bylo latwiej. :)

    http://tinyurl.com/cdn9s7

    Platynowa karta Hello Kitty... LOL :)

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-03-13 18:07:03
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 13 Mar, 13:57, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Platynowa karta Hello Kitty... LOL :)

    Ale co, za malo "nobilitujaca" w PL? :D

    A jak ci sie Disney od konkurencji podoba?

    http://www.chasecreditcards.com/disney-rewards-visa.
    asp

  • 6. Data: 2009-03-13 18:20:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bradley.st pisze:
    > Ale co, za malo "nobilitujaca" w PL? :D

    Raczej super sprawa :D

    > http://www.chasecreditcards.com/disney-rewards-visa.
    asp

    Szkoda, że w PL niema tego typu kart. Na pewno bym sobie coś takiego
    sprawił :)

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-03-13 18:28:40
    Od: "onet" <d...@b...com>

    > Raczej super sprawa :D

    asp

    > Szkoda, że w PL niema tego typu kart. Na pewno bym sobie coś takiego
    > sprawił :)

    Fakt faktem "ładnych" kart u nast jest b.mało - ale kilka pewnie się
    znajdzie np. ING z lwami ;) albo cobrandy Raifiego i NG

  • 8. Data: 2009-03-13 18:29:28
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 13 Mar, 14:20, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Szkoda, że w PL niema tego typu kart. Na pewno bym sobie coś takiego
    > sprawił :)

    Ja to moze dziwny jestem, ale patrze tylko na funkcjonalnosc i "co ja
    z tego bede mial". :)
    - i wolalbym "nudna" karte ze zwrotem np. 2% niz super oryginalna bez
    niego.

    Myszki i kotki to tak bardziej drugo-, albo i trzeciorzedne :) Ale
    rzeczywiscie niektore karty maja zdrowo odjechany design albo
    afiliacje.

  • 9. Data: 2009-03-13 18:32:53
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    onet pisze:
    > Fakt faktem "ładnych" kart u nast jest b.mało - ale kilka pewnie się
    > znajdzie np. ING z lwami ;) albo cobrandy Raifiego i NG

    Kart NG od dawna już przecież nie ma (miałem kiedyś "Niedźwiedzia").

    A karty ING... po jednym przeciągnięciu w terminalu z karty zeszła
    farba, nadruki z cyferek/literek wcięło chyba po 3 dniach. Strasznie
    kiepska jakość wykonania (prawie to samo jest np. z "prestiżowym"
    Multibankowym Aquariusem).

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-03-13 18:38:41
    Od: "onet" <d...@b...com>

> [...]
    > nadruki z cyferek/literek wcięło chyba po 3 dniach. Strasznie kiepska
    > jakość wykonania (prawie to samo jest np. z "prestiżowym" Multibankowym

    Co nie zmienia faktu, że łądna była