  • 1. Data: 2009-03-13 13:08:15
    Temat: Gdzie można napisać skargę na akceptanta kart?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    W sklepie intermarsche na moim osiedlu, terminale (a właściwie pinpady do
    nich) są dokumentnie rozwalone, co objawia się tym, że najczęściej kasjerka
    biega z kartą po kasach przez co klient traci ją z oczu, po czym urządza
    wycieczki aby wbić PIN, lub też kasjerka woła klienta na drugą stronę każąc
    wbijać PIN na terminalu, bo PINPAD nie działa. Zapewne problemem są
    ponadrywane kable od pinpadów, ale sytuacja taka trwa już z dobry rok i cały
    czas się pogarsza, a kierownictwo sklepu nie zamierza nic z tym zrobić.
    Terminale są z firmy Elavon, która nawet chyba sensownej strony nie posiada,
    o podaniu e-maila nie wspominając? Do VISY pisać?

    I nie piszcie, że można sklep zmienić. :)

  • 2. Data: 2009-03-13 13:38:46
    Temat: Re: Gdzie można napisać skargę na akceptanta kart?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcin Wasilewski wrote:

    > I nie piszcie, że można sklep zmienić. :)

    możesz zmienić formę płatności, sklepu nie musisz.

  • 3. Data: 2009-03-13 13:47:23
    Od: BK <b...@g...com>

    On Mar 13, 2:08 pm, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:
> [...]
    > o podaniu e-maila nie wspominając? Do VISY pisać?
    >
    > I nie piszcie, że można sklep zmienić. :)

    Do "Jestem".

  • 4. Data: 2009-03-13 14:42:12
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    http://www.elavonms.com/pl/default.asp?pid=29&sid=13

  • 5. Data: 2009-03-13 15:54:44
    Od: "Qleczka" <eurofrodi@(spam)gmail.com>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:gpdlro$qjl$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    >posiada, o podaniu e-maila nie wspominając? Do VISY pisać?
    >
    > I nie piszcie, że można sklep zmienić. :)

    To wina sklepu, że nie zgłosiła problemów do operatora, w tym przypadku
    Elavon. Nie sądze, żeby IM było tak cierpliwe i czekało tyle czasu na
    naprawę. Telefon na infolinię serwisową Elavon: 061 6431999

  • 6. Data: 2009-03-14 13:40:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Do VISY pisać?
    > I nie piszcie, że można sklep zmienić. :)

    Umowę o kartę masz z bankiem i tam kieruj uwagi i wnioski. W moim wypadku
    (Bank BPH) działa nadspodziewanie dobrze. W praktyce bank ustala sobie kto
    obsługuje danego akceptanta i do niego wysyła skargę, która trafia
    ostatecznie w dół.

  • 7. Data: 2009-03-14 17:32:08
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

> [...]
    > (Bank BPH) działa nadspodziewanie dobrze. W praktyce bank ustala sobie
    > kto obsługuje danego akceptanta i do niego wysyła skargę, która trafia

    Postanowiłem zadziałać od drugiej strony - napisałem skargę na stronie
    <http://www.intermarche.pl/kontakt.html>. Poczek kilka dni, czy ktoś
    zareaguje.

  • 8. Data: 2009-03-14 21:43:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:gpgpmg$cb1$1@news.task.gda.pl...
    > wiadomości news:gpgc6s$jg3$1@inews.gazeta.pl...
    > Postanowiłem zadziałać od drugiej strony - napisałem skargę na stronie
> [...]

    To zdaj relację, czy coś zdziałałeś. Działanie za pośrednictwem banku
    przeważnie przynosi pozytywny skutek.