  • 11. Data: 2009-03-13 18:40:45
    Temat: Re: Coś dla miłośników przenoszenia kart i wyrabiania top-limitów
    Od: "onet" <d...@b...com>

    Ja to moze dziwny jestem, ale patrze tylko na funkcjonalnosc i "co ja
    z tego bede mial". :)
    - i wolalbym "nudna" karte ze zwrotem np. 2% niz super oryginalna bez
    niego.

    No ale gdyby do tego na karcie była np. miss sierpnia 2008 to była by pełnia
    szczęścia ;)

  • 12. Data: 2009-03-13 18:43:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Mithos pisze:

    > A karty ING... po jednym przeciągnięciu w terminalu z karty zeszła
    > farba, nadruki z cyferek/literek wcięło chyba po 3 dniach. Strasznie
    > kiepska jakość wykonania (prawie to samo jest np. z "prestiżowym"
    > Multibankowym Aquariusem).

    Ładne karty to ma mbank bodaj ;) Czyli karty z włąsnym zdjęciem ;)

    Regulamin zabrania fotek z alkoholem ;) , ale piwo MYTHOS i
    AMSTEL przeszło :) ... Kolega ma piękną kartę z wizerunkiem
    ostrej piwnej libacji ;)

    Najładniejsza jaką widziałem do tej pory ;)

    6008

  • 13. Data: 2009-03-13 18:48:25
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 13 Mar, 14:40, "onet" <d...@b...com> wrote:

    > No ale gdyby do tego na karcie była np. miss sierpnia 2008 to była by pełnia
    > szczęścia ;)

    I KONIECZNIE trzymac obok zdjecia zony i dzieci w portfelu! "Nie wiem
    czemu, kochanie, bank taka przyslal..." :)

  • 14. Data: 2009-03-13 19:05:07
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 13 Mar, 14:43, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > Najładniejsza jaką widziałem do tej pory ;)

    Najladniejsze karty to mial handlobank :) handlobank to w ogole
    wszystko mial najlepsze! :)

    Z braku wspomnianej wczesniej miss sierpnia 2008, zadowololbym sie
    (wizualnie) standardowa karta z DnB NORD.
    http://www.bise.pl/pl/oferta-/klienci-indywidualni/k
    arty-platnicze/karty-kredytowe/

  • 15. Data: 2009-03-13 19:47:10
    Od: "onet" <d...@b...com>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    wszystko mial najlepsze! :)

    Z braku wspomnianej wczesniej miss sierpnia 2008, zadowololbym sie
    (wizualnie) standardowa karta z DnB NORD.

    mój typ to NOBLE
    http://www.visainfinite.pl/

  • 16. Data: 2009-03-13 19:53:21
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 13 Mar, 15:47, "onet" <d...@b...com> wrote:

    > mój typ to NOBLEhttp://www.visainfinite.pl/

    NADAL wole miss sierpnia! :D

    Dlaczego karta Noble? O gustach sie nie dyskutuje, ale wizualnie jest
    raczej przecietna...

  • 17. Data: 2009-03-13 19:57:00
    Od: "onet" <d...@b...com>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    NADAL wole miss sierpnia! :D

    Dlaczego karta Noble? O gustach sie nie dyskutuje, ale wizualnie jest

    Zasadniczo też wole miss sierpnia ale z braku laku karta NOBLE też może być

  • 18. Data: 2009-03-13 19:57:16
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 13 Mar, 13:57, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Platynowa karta Hello Kitty... LOL :)

    Jestem prawie pewien, ze mieli tez "standardowa" w kolorze rozowym :)

    A do kompletu debetowa do konta czekowego:

    http://tinyurl.com/7uceer

  • 19. Data: 2009-03-13 19:58:45
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    bradley.st pisze:

    > A jak ci sie Disney od konkurencji podoba?
    > http://www.chasecreditcards.com/disney-rewards-visa.
    asp

    Mój były szef miał podobną: też disneyowską, ale z jakimś innym
    wizerunkiem. Płacił nią w Polsce za biznesowe kolacje ;-)

    Marek

  • 20. Data: 2009-03-13 20:14:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bradley.st pisze:
    > Jestem prawie pewien, ze mieli tez "standardowa" w kolorze rozowym :)

    Szkoda, że w PL takich nie ma.

    > http://tinyurl.com/7uceer

    Śliczna :D

    --